terugbrengen zonder bon Intertoys

Discussie in 'De lounge' gestart door Rayna, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Hoi,

Zoontje is gister 3 jaar geworden en heeft een heleboel kado's gehad. Alleen meer dan de helft weet ik dat hij er niet mee gaat spelen nu al kijkt hij er niet naar om en speelt vrolijk met zijn andere speelgoed.

Mijn moeder zei dat ze bij de Intertoys niet moeilijk doen om te ruilen/terug te brengen zonder bon. Ik weet dat de kado's van de Intertoys komen door het kadopapier wat erom heen zat.

Weten jullie misschien of dit kan? Het is bij elkaar speelgoed van bijna 175 euro dus erg zonde als hij er niks mee doet. Heb ook niemand aan wie ik het kan geven.

2. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik weet niet of het kan maar is het geen speelgoed waar hij misschien later mee kan spelen? Als hij ouder is bijvoorbeeld?

3. Dana

Dana Niet meer actief

zonder bon doen ze het niet, tenminste niet degene die in onze stad gevestigd is.

nog gefeliciteerd met je zoontje ;)

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou als jij met een hele tas komt aanzetten voor 175 kan ik me voorstellen dat hun denken ja daaag...
    Misschien als het 1 artikel is dat je het kan proberen...

5. luuus

luuus Niet meer actief

ik vind het erg ondankbaar eerlijk gezegd!

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hoe weet je zo zeker dat hij er niet mee gaat spelen? ik sta ook soms van de gekste dingen te kijken waar ze ineens meespeelt. zet desnoods een gedeelte weg en pak het eens als hij een verveel hangdag heeft. en als je het echt terug wilt brengen... eerlijk gezegd heb je zonder bon gewoon geen rechten en is de winkelier niet verplicht het te ruilen/geld terug te geven. je kunt het altijd proberen maar als je nee krijgt heb je pech. en misschien volgend jaar doorgeven wat je wel voor je zoontje wilt hebben. hoeven mensen ook geen moeite meer te doen een leuk kado voor je kind te zoeken.

7. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dat hij nu nog niet naar al het speelgoed heeft omgekeken is niet zo raar. hij heeft het nét een dag?! kinderen proberen 1 ding per keer uit en het kan wel een paar weken duren voor hij met alles echt gespeeld heeft. dit betekend niet dat hij met het laatste geen plezier zal hebben.
    en als je het wilt omruilen, moet het nog in de doos zitten, dus sja, dan kan hij er sowieso niet mee spelen?
    ik vind het wat ondankbaar overkomen en je geeft je kind er niet echt een goed voorbeeld mee is mijn mening.

maar om antwoord te geven op je vraag: hier doen ze het in beide filialen absoluut niet.

8. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Het is speelgoed waar hij misschien over een paar maanden of jaar mee zal spelen maar mijn woonsituatie laat het nu niet toe om alles te kunnen opbergen het staat nu allemaal in de woonkamer die ik ook moet delen met andere mensen ;) Ik ben de mensen van wie ik het gehad heb heel erg dankbaar daar niet van maar ik vind het nog erger om het open te maken en dat hij vervolgens alle onderdelen kwijt raakt en er niks meer mee kan.

9. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dan kun je die mensen toch benaderen, het uileggen en vragen of zij nog een bon hebben?
    maar als je het omruilt, krijg je er ook weer spullen voor terug die ook weer een plekje moeten hebben?

10. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    En ik hoef er geen geld voor maar het kunnen omruilen voor iets waarvan ik weet dat hij er mee speelt. Hij heeft met name dingen gehad die hij ooit al had en waar hij niet meer mee speelde en puzzels waarvan ik weet dat hij het niet leuk vind en ook erg veel dubbel.

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nou dacht al dat ik de enigste was:)

sorry hoor maar ik vind het te erg voor woorden\
    als je nou iets dubbel hebt gehad en dat om wil ruilen
    maar dit is in mijn ogen echt heel erg aso

12. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Ja dat snap ik maar niet een megagrote truck van 1 meter lang ;). Ik ga morgen de mensen van wie ik weet benaderen het is allemaal familie en goede kennissen dus ik weet dat ze dat niet erg zouden vinden maar omdat ik ze niet elke week over de vloer krijg kan het even duren voordat ik de bonnen dan heb en zoals ik al zei ik kan niet alles hier in de woonkamer laten staan.

13. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Ik heb dingen ook dubbel gehad en ben aan het bedenken wat er mee te doen ik stel gewoon een vraag en krijg gelijk een hele lading over me heen. Misschien dat ik ze wel weggeef aan het ziekenhuis ofzo daar dacht ik ook aan maar wou het alleen even weten.

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    je had ook heel subtiel meteen kunnen vragen om kado bonnen van speelgoedwinkel
    dan kun je later er iets leuks van kopen

en nee je kan niet zomaar speelgoed terug brengen zonder bon
    en zeker al geen geld terug
    en terecht...alle winkels verkopen het

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

nou sorry maar zou t behoorlijk aso vinden als ze mij bellen voor de bon
    omdat mama het speelgoed niet leuk vind:)
    weet je hoe lang ik bezig ben met een kadootje uitzoekken voor een kindje.....

16. Samy84

Samy84 Bekend lid

29 mei 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja als je iets niet leuk vind dan vind je het toch niet leuk? Alsof je verplicht bent om cadeaus mooi te vinden smaken verschillen nu eenmaal.

N TS je kan het altijd proberen of vragen om een tegoedbon....

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    lieve schat welkom in de wereld die toppic heet

tuurlijk gaan mensen hun mening geven
    dat is nou eenmaal het verhaal van een forum

dat is niet omdat ik jou niet aardig vind
    maar gewoon omdat ik mijn mening geef

en ja aan een ziekenhuis geven is wel heel lief gebaar van jou

maar als ik voor 25 euro een kado voor mijn neefje koop en mijn schoonzus geeft het meteen weg aan ziekenhuis
    zou ik best wel pissig zijn.

draai het eens om naar jezelf toe

18. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Kan jij niet lezen? Heb ik gezegt dat ik het niet leuk vind of omdat hij er niet mee wilt spelen en/of er niet mee kan omgaan en de onderdelen ervan kwijt raakt?

Als jij mij aso vind vind je dat maar lekker maar ik vind het aso om speelgoed dat niet gebruikt word of 1 of 2 keer gebruikt word aan te nemen en vervolgens moeten wegdoen omdat het niet compleet is of omdat hij er neit naar omkijkt zomaar open te maken en hem ermee te laten spelen. Als IK iets koop voor iemand zou ik willen dat het kind er plezier mee heeft en niet dat hij er niks mee doet of wil doen. Dan heb ik liever dat de moeder van het kind het omruilt, weggeeft of wat dan ook maar ja ieder zn eigen mening daarover ga er niet over in discussie hoor.

Dit topic mag trouwens op slot want heb hier geen zin in, zwangerschapspagina is jammer genoeg niet meer wat het was.

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou mirell... eerlijk gezegd ben ik het wel met ts eens dat je een beeeetje heftig reageert. al ben ik het dus grotendeels wel met je eens. ik zou er ook niet van gecharmeerd zijn als je me nu ineens om de bon ging vragen.
    zou ik ook denken van nou lekker heb ik daar de moeite voor gedaan? als je het dubbel hebt is het wat anders maar anders vind ik gewoon dat je blij moet zijn met wat je krijgt. wie het kleine niet eert is het grote niet.....

20. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dat laaste vind IK dan weer zo flauw en kinderachtig. er wordt niet naar iemands straatje geantwoord en hoppa op slot die hap. dan laat je je wel heel erg kennen vind ik;)

Deel Deze Pagina