Hallo dames, Wie van jullie weet wanneer de berekening van de kinderopvangtoeslag beked is? Ben errrruuuuggg benieuwd namelijk! Groetjes Oogappel
Ik had ergens gelezen dat het 1 december pas bekend wordt. Je bedoelt toch voor 2012 of bedoel je de definitieve berekening voor 2010? In dat geval kan het nog wel ff duren, ik zit nog steeds op 2009 te wachten.
Hoi MissBianca, Ik bedoel inderdaad voor 2012, ben zo benieuwd. Onze oudste gaat april NSO en jongste 2 dagen kdv, volgens mij gaan we echt fiks meer betalen. Ben erg benieuwd hoeveel
O ben niet de enige die nog op die van 2009 zit te wachten!! Vind 1 december wel laat als je bedenkt dat er overal opzegtermijn van 2 maanden is. Slechte regeling zeg.
Ja ben ook zwaar de pisang doordat het zo laat bekend wordt. Ik hoop er stiekem op dat het pas later in gaat en niet al op 1 januari
Ja wil ik ook graag weten! Ik zag wel een paar weken geleden op het forum hier iets over. Iemand kwam met deze documenten: Kinderopvangtoeslag vanaf 2012 | Kamerstuk | Rijksoverheid.nl Misschien heb je er iets aan, ik snap er niets van... Ik wil gewoon het liefst zo'n makkelijke uitrekentool
het zoveelste topic, het is inderdaad nog niet bekend, via de zoekfunctie had je je andwoordt ook gevonden het is heel vervelend dat het nog niet bekend is, ikzelf ga deze week ook om de tafel, hoe op te lossen aangezien ze met dagdelen werken en ik dus nu 2 uur per week te veel gebruik, en ik dat op maandbasis niet kan betalen. dat is al 11 euro per week, keer 4 is al 44 euro, plus de eigenbijdrage van de andere uren zit ik zo op 65 tot 70 euro extra denk ik, dat kan ik niet missen, dus dan maar eens nadenekn hoe ik dat ga oplossen. klinkt allemaal zo leuk wat ze op hun stoel in de 2de kamer bedenken, maar in werkelijkheid komen er toch een hoop mensen in problemen, tuurlijk aan je werkuren koppelen is opzich niet verkeerd, maar dan moeten ze de kinderdagverblijven ook verplichten om per uur af te laten rekeken, en dat doen ze dan weer niet,
Is al bekend! Je kan een tool downloaden om te berekenen hoeveel je meer gaat betalen dan vorig jaar.
Nee haha dat heeft m'n man gedaan. Ik weet wel dat het nu per hoeveel uur je werkt gaat. En dan ook het inkomen. Iedereen die boven de ton verdient krijgt niets.
Kinderopvangtoeslag 2012 Berekenen | Kinderopvangtoeslag, Informatie, Berekenen, Aanvragen Ik denk dat je deze bedoeld, hebben jullie daar ook voor betaald? Is het betrouwbaar
Beetje vreemd dat je daar voor moet betalen. Wie weet hoe betrouwbaar dat is? Het wordt toch niet voor niks pas op 1 december bekend gemaakt, waarom dan die tool waar je voor moet betalen:S Lijkt me geldklopperij, maar dat kan aan mij liggen want ik heb die sheet natuurlijk niet gezien.