Ik ben op zoek naar kant en klaar gordijnen voor mijn zoon. GRMBL wat is dat moeilijk, alleen maar lelijke dingen of met disneyzooi erop, iemand die weet waar je wel leuke kek-gordijnen kan kopen?
Ikea heeft ook kant en klaar gordijnen, maar wel beperkt aantal kleuren. De gordijnen zijn dan zo'n 2 meter lang en kun je via een strijkband zelf op de juiste maat maken.
Ja Ikea inderdaad. Die hebben wij op onze slaapkamer. Gewoon een basic kleur. Of Xenos heeft ook kant en klare gordijnen. Leenbakker.
Allemaal al gekeken, ook Jysk. Ben er speciaal voor naar Ikea gegaan gister maar die hadden ook niet veel. Ik zag dat Karwei ook kek gordijnen had, ook van lief enzo, misschien zit er wat tussen. Wil eigenlijk een beetje stoere of retro kindergordijnen, maar goed, moeilijk te vinden haha
Ik vind het bij de Kwantum best duur en ik vind het ook niet mooi, die bovenkant zo eeeh ... genaaid. Dan vind ik kant en klaar met lusjes veel leuker.
leenbakker heeft hele leuke in allerlei kleuren. Voor de bovenkant kun je kiezen uit ringen of lussen.
Leenbakker idd en de blokker verkoopt ook kant en klare Ik heb daar hele mooie donkerblauwe gekocht voor me zonen hun kamermet van die ringen.
Qua "echte" winkels zou ik het ook zo gauw niet weten, buiten de Lief-collectie bij Karwei. Ik zag wel net op internet dit: Wooll.nl, voor de leukste kinderkamer - Kinderkamer, Babykamer, Gordijnstof, Behang, dekbedovertrek . Best leuke motiefjes tussen, ik heb alleen niet opgelet of ze kant en klaar zijn of dat het per meter gaat.
idd hier ook hoor... dik ook. je zou niet zeggen dat het daar vandaan komt. en ook niet duur was 30 euro kwijt komt roede er nog wel bij.. mar die zijn ook niet mega duur.