Vintage Blue

Discussie in 'De lounge' gestart door Noux, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Hallo!

Wij gaan onze woonkamer een nieuw kleurtje geven en we 'krijgen' een gashaard! We willen graag de kleur 'vintage blue' op de muur achter de haard, maar zijn bang dat de kamer door blauw snel kil wordt.

Wie heeft nog meer een blauwe kleur op de muur?
    Show it!!

Ohja, we hebben donker koloniale meubels!

Groetjes, Noux

2. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Bedoel je die van Flexa?
    Die gaan wij gebruiken mochten we een jongetje krijgen.
    Als jullie wel voor deze kleur gaan ben ik benieuwd naar het resultaat. Ik vind het geen koele kleur blauw overigens!

3. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Ohja, Flexa indd! ;)
    Vind t ook geen koele kleur blauw trouwens.. maar ben benieuwd hoe hij uitkomt..

4. Laust

Laust Niet meer actief

Ja ik heb hem! In de woonkamer een soort brede baan op de lange muur en een deel van de badkamer. Ik vind het echt een mooie kleur en ben er nog lang niet op uitgekeken. Zal binnenkort een foto voor je maken. Eerst even opruimen ;)

Mijn buurvrouw heeft hem trouwens ook, super toevallig.

Overigens heb ik door het hele huis verschillende kleuren van de color creations van flexa. Onze meubels zijn grotendeels wit en strak dus heel anders dan wat jij omschrijft.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik vind die kleuren uit die lijn van Flexa erg mooi.
    Heb overigens zelf voor een andere kleur op mijn muur gekozen van Flexa en dat is Finland Balanced Spa, soort lichtblauwgroengrijs. Staat juist lekker fris en door de warme houtkleur van de vloer niet te kil. Zal binnenkort een fotootje plaatsen. Heb er overigens maar 1 wandje in de woonkamer van.

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik heb het nog niet maar wil het wel gaan gebruiken voor in de woonkamer. Echt een mooie kleur. Ik vind daar juist witte of koloniale meubels bij passen :)

7. Oedy

Oedy Actief lid

22 aug 2013
    326
    17
    18
    NULL
    NULL
    Heb me kast in deze kleur geschilderd.. Vindt zelf een hele mooie kleur en kast is ook echt leuk geworden! [​IMG]

8. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Bedankt voor jullie reacties!
    Ben erg benieuwd naar de foto's..;)

Ik vind de kleur in combi met donkerbruin ook er mooi!
    De muur is nu nog appeltjes groen, dus het zal heel anders worden!
    Als het klaar is zal ik een fotootje maken..(duurt nog zo'n 4a5 weekjes denk ik):)

9. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Helaas geeft de link 'page not found' aan..

Deel Deze Pagina