Heeft iemand nog de hema knuffelkonijn. Helaas zijn ze niet meer te koop en mijn dochtertje heeft er maar 1 van het is er helemaal weg van
Ze zijn er nog wel hoor, alleen met een ander gezichtje... Met groen en blauw oid... Hoe kieskeurig is ze?
Ik pak zeker de aanbod ja baal er zo van dat ik niet meer gekocht had stom he en nu is het haar favo geworden
Als TS voorzien is heb ik nog wel interesse. Ook mijn zoon heeft deze als favoriet en ik kwam er dus ook achter dat ze er niet meer zijn bij de Hema... Maar nogmaals, als TS voorzien is! Vonnie, kun je dat even laten weten?
vonnie, ik heb ook gereageerd in een ander topic. maar jij was eerst, dus als je nog nodig hebt, pb je me dan even??
Meiden ik schaam me diep, ik heb hem weggegooid, denk ik een tijd terug. Iemand op forum wilde hem, ik opgezocht, en zij reageerde nooit meer. En opeens bedenk ik me dat ik hem dus heb weggegooid. Sorry voor diegene die pb hadden gestuurd.
Ook ik ben op zoek naar deze knuffeldoek..... Heeft nog iemand er 1 (of meer)??? Ik wil hem graag overnemen. Groetjes Jacqueline
Volgens mij heb ik er nog wel 1. Ligt bij mijn zusje die wel eens oppast. Is eigenlijk nog nieuw. PB maar.