Even een vraagje, hebben jullie ervaring met de hydrofiele doeken van Jollein? Ik heb nu een stapel van name-it gekocht en bambino (van 't kruidvat) maar daar zit echt wel veel verschil in. Zo als ik het nu aanvoel zijn die van 't kruidvat veel lekkerder, ietsje zachter en dikker... die andere zijn heel dun en daar kijk je echt zo doorheen. Nu wilde ik via internet nog het een en ander bestellen, en kwam die hydrofiele doeken van Jollein tegen, vroeg me af of jullie daar ervaring mee hebben en hoe ze bevallen?!
ik heb die van de prenatal.. al gebruikt mijn zoontje ze nu als tutdoeken heerlijk aan die labels frunniken die van Teddy zijn ook prima... vind van de hema minder... jolein ken ik niet
Ik heb er zes van jollein en vind de kwaliteit erg slecht. Ze kreuken en rimpelen vreselijk. Echt een afrader!
Vind die van de Prenetal best mooi blijven na het wassen . Jolein heb ik geloof ik washandjes van maar die vind ik best dunnig... x
Jollein is echt bagger. Veel te dun en worden hard in de was en de uiteinden krullen in. Teddy zijn super lekker zacht en dik en blijven mooi in de was. Heb er ook nog een aantal van het eigenmerk van Babyplanet die zijn ook wel fijn. Voor afdrogen gebruik ik altijd de Teddy's en voor de rest die van Babyplanet.
ik heb die van prenatal. Ben er tevreden over. Blijven mooi en zacht, doe ze wel in de droger horo en het kreuken valt best mee. Ik haal ze uit de droger en trek ze altijd ff recht en ze doen weer goed dienst. Met al die jij opnoemt heb ik geen ervaring! xxx
Ik heb ze van hema & prenatal gehaald. Er is hier eerder een topic over geweest en daar las ik positieve verhalen over de hydrofiel doeken van de Hema..
ik zweer bij hema voor beide kids en ook die van de oudste gingen nog een ronde mee voor nr 2, toen wel een paar echt meiden gekocht....
Winkels die producten verkopen van Isi mini verkopen hoogst waarscheinlijk ook de Teddy producten. Isi heeft Teddy over genomen maar blijft wel onder de naam Teddy bestaan.
Ik heb doeken van de babydump en van de prenatal. Die van de babydump voelen heel hard en stug aan en zijn een beetje dun. Die van de prenatal zijn heerlijk zacht en voelen dikker aan en blijven heel mooi.
Ik heb ze van de Hema en ze bevallen goed. Ik vind wel dat ze het mooist uit de droger komen, dus doe ze daar dan ook meestal in. Ze zijn dan lekker zacht en het "model" zit er dan ook nog in.
Ik ga ook voor die van de Hema, die komen het zachtst uit de droger en hebben ook nog leuke motiefjes. Op nummer 2 komen die van de Prenatal.
mijn moeder heeft bij trouwens ook teddy hydrofiele luiers gebruikt zo grappig toen ze de stapel te voorschijn toverde ze had ze bewaard.. en ze zijn nog steeds in top conditie.. ondanks dat ze 27 jaar opgeborgen hebben gezeten
ik vind die van e Hema dus echt ROTDINGEN! na de eerste keer wassen meteen heel veel puntjes al los gelaten . ik heb ook van Jolein, maar onlangs als kraamkadootje (ze d8 zelf een meisje te krijgen ) . Gekregen van Cools petito, vind ze echt super.
Die Teddydoeken zijn echt de beste, ik heb ze al jaren (gebruikte ze daarvoor voor mijn werk) en ik hoef niet eens op het label te kijken welke doeken van Teddy, Hema of Ikea zijn als ze de was uitkomen, want dat zie je direct. Die van Teddy blijven veel mooier, daarna komt de Hema en Ikea is het minst.
Hier hetzelfde verhaal. Wat een verademing die Teddy hydrofiele luiers. Geweldige kwaliteit. Ben zo blij dat ze ze heeft bewaard. En zoals Jo79 zegt, je ziet/merkt gelijk welke van Teddy zijn en welke niet. Verder gebruik ik de Hema luiers. Ben ik ook tevreden over.
ik heb hier name it en hema. hema is veel beter idd dan name it, die zijn wel erg dun. Maar ze hebben zo'n gezellig opdrukje
Ik heb Bambino (Kruidvat) en Hema hydrofielen, ik dacht dat die van de Hema zachter waren, maar na een paar keer wassen merk je geen verschil meer. Ze gaan hier overigens niet in de droger