Tegen een felle lamp houden. Ik zag het hier heel goed staan. Je moet hem er echt tegen houden, niet in de verte.
Hier ook 20-20-15% Flitser van mijn telefoon aan en die aan de achterkant er tegenaan, werkt super, haha
Bij mijn hema stonden de kraskaarten gewoon in het rekje bij de folders, dus heb er een paar mee genomen
Bij aanschaf van 4 artikelen krijg je toch op alle 4 20% korting? (3=15%, 1 of 2=10%). Heb gister mn bestelling gedaan, scheeld toch weer! (Overigens nog geen kraskaarten in de bus gehad, maar de tip is wel erg goed )
Draskaarten die je krijgt bij besteding van 10 euro werkt het niet bij, die moet je ook alle 3 de vakjes open krassen. (had 3x 'prijs' dus mag een kadootje ophalen) Kraskaart bij de folder heb ik niet ontvangen.
Tipje: Online krijg je automatisch 20% korting... Is het zo dat er nog verschil is bij de hema's in andere plaatsen? Gisteren was ik in Arnhem en was er gewoon de kraskaart korting, maar vandaag in Elst had je ook nog korting op 2e kledingstuk voor de helft van de prijs.... Ik had 6 leuke rompertjes voor 18 euro! Had ik beide kortingen gehad