Hebben jullie al ingelogd op de site en dan je reserveringsnummer toegevoegd? Wij hebben ook nog geen bevestiging gehad, maar daar staat mijn boeking bij het vennebos sinds vandaag in (00.15 geboekt maandag)
Hé wat slim, ik ben aan het kijken,maar hij blijft hangen. Edit, hij doet het! Ik moet de factuur voor 8 oktober betalen. Dus wij gaan 15 november naar het Vennenbos
Hoelaat had iedereen nu geboekt met het vennenbos? Ben ik nu wel benieuwd naar. Wel fijn voor jullie! ben een beetje jaloers hoor...
Echt he hoe lullig toch? Ik om 8:51 en niet gelukt ben echt in staat om te bellen? Zo oneerlijk dit Omdat ik 3 vouchers heb gedaan we gaan met familie stond er dat ik een aanvraag moest doen... en die man maar zeggen dat het om 7 uur al volgeboekt was hij kletst uit zijn nek... pfff voel me toch wel genaaid om het zo grof maar te noemen...
Ja heel frustrerend. Denk dat je daardoor ms gewoon onder op de stapel bent gekomen? Maar ja, dan moet die man niet zeggen dat alles al vol was om 7 uur. Misschien dat t per weekend afhankelijk was hoor, dat weet ik niet. Maar kan me voorstellen dat je echt heel erg baalt.
Het zal mss door verschillende factoren bepaald worden? Toen ik keek voor een 6p huisje voor een midweek was het nog mogelijk. Ik bestel een voucher en wil boeken en in die paar uur tijd was het van mogelijk naar alle 6p huisjes volzet. Is het nu gelukt of niet? Geen idee. Mijn reserverings nummer word nog niet herkend door landal.
Ik heb net gebeld... ik ben flink uit me slof gegaan. Het is inderdaad een misser geworden omdat ik een reserveringsaanvraag heb gedaan... ik had ze gewoon 1 voor 1 moeten boeken... die mevrouw bevestigde dat nog even... maar ja ben niets opgeschoten hoor. Ze kan niets voor me doen en voel me nog kwaad. Mijn volgende aanvraag is zelfs nog niets mee gedaan... Maar ja wat nu? ze adviseerde me om toch los te boeken maar ik weet gewoon niet welk park. Als ik lees over hoog vaals op zoover klaagt iedereen over vrouwen met boerka's daar heb ik ook geen zin in...
Coldenhoven, heihaas, heideheuvel of rabbit hill (rabbit hill zijn wij in mei wel net geweest maar ja) welke zouden jullie doen?