Je kan dus nog wel een nummer achteraf kiezen? Wij willen met familie en 3 huisjes en dan met voorkeursligging
Ik zou 3 vouchers kopen en dan gewoon bellen. Je kan volgens mij ook reserveren en dan laten koppelen. Je betaalt voor zover ik weet wel een voorkeurstoeslag.
Dames, als jullie vennenbos of lommerbergen willen boeken doe dat dan direct wanneer de actie open is gezet. Deze parken zitten altijd als eerste vol. Vennenbos is overigens onlangs gerenoveerd dus wel een aanrader .
Volgens mij kan dat wel, je kan al wel op de site kijken en dan kan je de 2 weken ervoor niet boeken maar vanaf 28 februari wel.
Rabbit Hill vonden wij ook mooi vrij, in het bos staan! Mooie herrineringen aan, gaan wij dit keer oa ook weer boeken.
Weekendje Vennenbos geboekt . Wilden in een 6b1 huisje maar die was niet meer beschikbaar. Gelukkig was wel het 5 persoons huisje beschikbaar dat weekend. Wij gaan het weekend van de intocht van Sinterklaas. Nu nog even wachten op de bevestiging maar zal vast goedkomen.
Ben er ook voor opgebleven. Ook Vennenbos (dat nieuwe gedeelte van het zwembad lijkt me super). We wilden het weekend van 24 januari.