Klopt ik had gechat omdat ik het echt heel vreemd vond. Ik heb gelukkig wel kunnen boeken wat wij graag wilden, maar misschien is bellen een betere optie als je er online niet uitkomt. Volgens mij klopt er iig niets van
Ze zijn telefonisch niet te bereiken Als je kiest voor de Hema actie zeggen ze bel later terug ivm lange wachttijden Dus er is, wel iets aan de hand denk ik
Ik heb ze tussen de middag gebeld omdat ik een 6 persoonshuisje had gereserveerd maar maar 5 personen had opgegeven ipv 6. Kreeg eerst zo'n keuzemenu. Dan moest je voor de hema actie kiezen. Kreeg ik iemand aan de lijn, die kon de reserveringen niet inzien. Toen werd ik doorverbonden. Dus toen werkte het nog allemaal wel. Kreeg ook de melding dat de wachttijden langer waren dan normaal maar ben blijven hangen en was meteen aan de beurt
Ze houden altijd huisjes over voor de gewone verkoop. Met deze actie is er een bepaald aantal huisjes beschikbaar
Ohh moet je er speciaal voor bellen? Heb vanavht geboekt.. zou sneu zijn als hij wordt afgeketst op die ene persoon. Zijn die 3 slaapkamers namelijk wel nodig
Maar heb je echt een 6 persoons huisje nodig? Want anders zou ik een 5 persoons huisje boeken. Wel zuur dat het allemaal niet goed werkt. Andere jaren ging het prima.
Geen een? Hoe kan dat nou? Of hebben ze tijdelijk alles stopgezet daar zodat ze de achterstand kunnen verwerken.
Nee volgens de chat is er geen enkel weekend meer te boeken bij Vennenbos Uitverkocht zegt ze De site geeft nog wel 5/6 persoons aan maar ze zegt dat de site niet up to date is en overbelast is???
Is jou ook telefonische verteld dat je alleen 6 persoons huisje goed gekeurd krijgt als je met 6 personen gaat? Ik heb 5 personen opgeschreven
Wij hebben gewoon nog kunnen boeken bij het Vennebos. Vanmorgen rond 10u ofzo nog 5pers huisje En vriendin heeft om 13u geboekt en toen waren de 5pers vol en heeft wel nog 4pers kunnen boeken.