Nee dank je. Dan kies ik liever op mijn gemakje wat. Als je een weekend in deze periodes biedt ben je niet zo gek veel meer kwijt.
Dat is niet per definitie waar heb even gekeken en weekend dat wij gaan met exact dezelfde accomodatie kost ons letterlijk het dubbele als we gewoon zouden boeken.
Mijn schoonvader is ervoor opgebleven... had geboekt, was gelukt. Maar helaas zijn er wat fouten gemaakt. Overboekingen? Geen idee. Maar i.p.v. Het Vennebos gaan we nu naar Coldenhove vind ik eigenlijk wel erg leuk om eens een keer naar een ander park te gaan. De binnenspeeltuin schijnt erg leuk te zijn.
Nou, hier zouden we 120€ meer kwijt zijn geweest. Bijna het dubbele. Van dat bedrag kunnen we dan nu lekker gaan uiteten of een uitje gaan doen.
Yep. Ik niet, mijn schoonvader. Er was iets fout gegaan. Geen idee wat hoor. Maar ik ben er wel een beetje blij mee eigenlijk. Ben al zo vreselijk vaak in he5 Vennebos geweest... ben wel een keer toe aan iet anders
Ik vind iets anders ook niet zo heel erg. Maar wel een uur verder rijden, dat vind ik wel balen. Jammer dat de parken niet wat meer verspreid zitten.
Ooh dat belooft weinig goeds. Ik ben ook opgebleven im vennenbos te boeken. Jaren geleden een keer geweest dus wilde nu graag er heen. Kreeg hij een mail? Coldenhove is een mooi park. Wij zijn daar al vaker geweest. Het zwembad is gewoon een standaard Landal bad. Binnenspeeltuin is erg leuk met name voor iets oudere kinderen. Iemand anders al een definitieve bevestigingsmail gehad?
Volgens mij had het te maken met de 6persoonshuisjes. Wij willen graag twee 6persoonshuisjes naast elkaar.
Vanmiddag Coldenhove geboekt Hetzelfde huisje als de vorige keer, duim duim dat het door kan gaan. Ik heb graag 25 euro over voor een mooie ligging. Wij gaan in maart, hopelijk is het weer dan een beetje lekker al
Ik ook niet. Voorgaande keren was ik zelfs later op de ochtend en lukte het vennenbos altijd. Vreemd hoor. Nu begon het al om 12 uur snachts was 't voorheen niet pas om 9 uur of 10 uur dat 't begon?
Ja zeker jammer. Bij ons in Noord Holland is eigenlijk niks. Wij moeten altijd ver rijden, minstens 1.5 uur
Maar voor jullie is Texel wel te doen dan? Lijkt me heerlijk maar is echt te ver. Nadeel is dat je dan natuurlijk voor de boot moet betalen Voor ons is het Vennenbos 45 minuten, de rest ligt in Gelderland en is dus een uur verder.
Wij komen uit België en hebben toch ook altijd wat km's af te leggen. Onze vakantie binnenkort is 380km. Wij gaan wel enkel zo ver als we een midweek kunnen gaan. De vakantie start als we thuis vertrekken