Ik heb de voucher in ieder gevak binnen. Morgenavond gaan we met de agenda's bij elkaar zitten om te boeken. Zin in!
Wanneer hebben jullie vakantie? Hier begint/ eindigt de meivakantie voor de 1e aankomst mogelijkheid.
Ik heb geboekt. Ben voor land van bartje gegaan. Begin sept. Voorkeurshuisje op een veld uitkijkend met speelplek en dicht bij alles. Ideaal. Staat al lang op mijn lijstje . Ben er zelf als kind ook 2 x geweest. Is in onze 2de zomer vakantie. In juni gaan we 2 weken naar Griekenland. Maar kan dit nooit weerstaan qua prijs en dan zijn we toch even weg.
Ik heb gisteren geboek voor begin april zonder de Hema actie. Kost 240 euro voor een weekend incl toeristenbelasting en met 50 korting code. Dat is een paar tientjes duurder dan 180 euro maar ik zit niet met de beperkingen die aan die actie zitten zoals periode dat het geldig is en bepaalde soort huisjes. Kortom, je kunt ook de 50 euro korting uit de postcodeloterij of kerstpakketten gebruiken en heb je meer flexibiliteit
Maar dan komt beddengoed en de reserveringskosten er ook nog bij toch? Dat is bij ons ook al ruim 50 euro.
Land van Bartje is echt supertof wij zijn er vorig jaar geweest en zoon was toen 2 maar heeft het er zeker wekelijks nog over. Nu 2 wkn in juni geboekt nog net voor mn verlof. Veel plezier!
Zag vandaag op Facebook een aanbieding voor wildland kaartjes voor 15 euro. Weet verder niet hoe en wat, maar kan behoorlijk schelen.
Ah, misschien dat wij ook nog wel even een midweekje ergens gaan doen. Eens even overleggen vanmiddag
Ik heb de bevestigingsmail binnen alles wat ik wilde. @suus1983 ik zag het maar is tot eind aug. Wij gaan 2 sept heen
Wij wilden graag naar Hellendoorn maar die zat al behoorlijk vol. Dus nu maar in mei een midweekje naar Holten met de kleine en mn moeder. Gister geboekt. Benieuwd wanneer de bevestiging komt
Ja dat geloof ik meteen. Kom zelf uit Twente dus tis niet zo ver. Das wel fijn met een kleine die zich niet zo goed kan vermaken in de auto als ie niet in slaap valt
Vandaag geboekt voor Coldenhove. Ik wilde eigenlijk Land van Bartje, maar ze hadden alleen nog maar stacaravans en we wilden graag een huisje. Nu wachten op de bevestiging.
Er zijn nooit huisjes bij het land van bartje. Dus dan kan je lang wachten Ik dacht ook eerst even van mmm wil ik dat wel maar je bent ( atans wij) maar zo weinig in het huisje. En nu hebben wij een caravan uitkijkend op een veldtje gekozen ( extra betalen) daar staat en een speeltoestel op dus helemaal leuk lijkt mij