Waarom heb je het op die manier ingevuld? Als er plek is krijg je heus wel een huisje op het gewenste park . Heb al 2 keer op deze manier geboekt en altijd gewoon plek bij de eerste keus. Ik ga morgen nog wat op zoover lezen en vergelijken
toch voor de zekerheid dat er dan plek is wat ik wel raar vond dat je nergens in moest vullen de periode dus weekend midweek of week
Ik heb de bevestiging al binnen, 2x eerste keus. Dus twee keer Vennebos. Vorig jaar had ik één keer eerste keus en één keer tweede keus, maar toen belden ze me daarover. En een week of twee vantevoren bellen wij meestal met het park waar we heengaan of we een extra nacht bij kunnen boeken. Wij gaan dus meestal vanaf donderdagavond al. Kost ongeveer 35 extra.
Ja bevestiging is binnen weekendje coldenhove in januari Jippie zin in, maar eerst nog even sint vieren in Lommerbergen
Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met boeken met 2 codes? Wij willen met ons gezinnetje, m'n moeder, broertje en oma weg (dus 7 personen). Volgens de site van Hema kun je gewoon meerdere codes kopen als je met meer dan 6 personen weg wilt. Ik heb nu dus 2 boekingen met dezelfde voorkeuren geplaatst en bij de opmerkingen nog neergezet dat er een eerste en tweede boeking zijn geplaatst (met de codes erbij vermeld) en dat het wel belangrijk is dat, ongeacht de voorkeuren, die twee boekingen in hetzelfde park en op dezelfde data bevestigd worden.. Dat zal wel goed komen dan, toch?
Ja lijkt me wel hoor. En zo niet, even achteraan bellen en dan kan het vast wel alsnog geregeld worden
Maar zijn schoolvakanties dan helemaal uitgezonderd of alleen de drukste dagen, zoals Kerst? Ik zit anders altijd met de maandag, want ze hebben nooit een studiedag ofzo op maandag.
Moet je even kijken op landal.nl/hema. Vakanties kunnen echt niet volgens mij. Wij gaan altijd op zondagavond weg als ze de dag erna gewoon naar school moeten.
Ik ben ook helemaal fan van deze actie. Meerdere keren met deze actie weggeweest en het is altijd goedkoper dan lastminute. We hebben nu voor de 1e keer Rabbit Hill geboekt. Ben heel benieuwd.
Het is inderdaad gelukt, net de bevestiging binnen Beetje jammer dat ze er wel 20 bovenop hebben gegooid als 'voorkeursaccommodatie' omdat we aangaven het liefst niet te ver bij elkaar uit de buurt te zitten, maar goed, het zij zo. Nu weten we wel zeker dat we héél dicht bij elkaar in de buurt zitten. Wij gaan in het weekend van 4 maart naar het Vennenbos
Fijn Shaddixxx! Wel flauw van die 20 euro inderdaad maar alsnog goedkoop natuurlijk. Hier ook bevestiging gehad, voor Coldenhove!
Ja precies, we hebben nu twee huisjes voor net iets meer dan 300. Echt een koopje! Coldenhove ken ik niet. Het Vennenbos was min of meer de enige optie, omdat we nu met 2 gezinnen gaan en mijn moeder met haar reuma niet te lang kan autorijden en het park dus in brabant moest liggen. Ga deze actie zeker onthouden voor een volgende keer! Zijn deze vouchers er rond vaste tijden elk jaar?
Ik heb ook weer geboekt, Rabbithill of Coldenhove, Vorig jaar ook bij Rabbithill geweest, en ook bij Landgoed het Loo. Bij Landgoed het Loo kwamen we inchecken ook via de voucher. Zei die dame, He.. zijn jullie er nu al weer ( We waren 2 maand daarvoor ook al geweest) Toen was ze even met de papieren aan het rommelen, en streepte het huisnummer door, ze liep even weg en kwam weer terug, en zei geniet ervan.. Kwamen we bij de bungalow.. hadden we ineens een bungalow aan het meer, met sauna, zonnebank, wasmachine en droger. Dat was nog eens een verassing Want die zijn niet eens te boeken met de voucher. Heerlijk genoten toen. En kijken er nu weer naar uit. Wij gaan begin november een weekend. Met de kerst hebben we al lekker een week staan op Landal Orveltermarke, welness bungalow, lekker relaxen
Ik weet eigenlijk niet of hij er op vaste tijden is, maar hij is er zeker elk jaar 1 x in het na seizoen.
Ik moest alleen 20 euro betalen ivm toeristenbelasting voor 5 personen. Dit was ook aangegeven dat dit er nog bij kwam. Voor mijn voorkeur (huisje dicht bij centrumplaats) zijn geen kosten gevraagd.