Rabbit hill is erg leuk, zelf al 2 x geweest. Mooie indoor speeltuin, het zwembad is ook prima, lekker water goede kleedruimten. Wij gaan in november lekker een weekend naar coldenhove, heerlijk
Fijn om te horen, zijn er nog nooit geweest. Reacties & foto's op Zoover zijn goed in ieder geval. Ben je al vaker in Coldenhove geweest? Ik twijfelde tussen Rabbit Hill & Coldenhove. Alvast veel plezier! Wij gaan in november naar Lommerbergen
Wij hebben coldenhove geboekt voor 21 maart midweek We hadden gevraagd om een 6c bungalow maar krijgen een 4c? We zijn met 4 volwassenen en een kindje van bijna 2 jaar dan Net gebeld met landal maar erg druk zeggen ze diegene die hier over gingen waren in gesprek Worden hierover terug gebeld vandaag
Wij hadden rabbit hill en coldenhove gekozen, wij zijn nog nooit daar geweest dus vind het erg leuk daar heen te gaan. Heb al veel goede reacties over dat park gehoord. Jullie ook veel plezier Met kerst gaan we nog lekker een week naar Landal orveltemarke een luxe welness bungalow, maar dat kon natuurlijk niet op deze bon
Oh wat jammer, ik had ook om een 6c gevraagd, en wel gekregen gelukkig wij zijn met 2 volwassenen 2 pubers en een 4 jarige. Misschien kan je nog Omboeken, succes!
Wij gaan eind januari een weekend naar Coldenhove . De voorkeur voor het bad heb ik er weer uit laten halen, had het per ongeluk bij de opmerkingen gezet, wist niet dat het een betaalde voorkeur was. bijna 20 euro voor een weekend extra, nou ja, nee..........laat dan maar.
We zijn terug gebeld Landal zei dat ze 4 volwassenen en 1 kindje van bijna 2 in een 4 persoons huisje mochten plaatsen (Staat in de voorwaarden bij de hema bon)??? Op zoover word gezegd dat een 4 persoonshuisje met 2 volwassenen en 2 kinderen al krap is laat staan met 5 personen Gewoon gezegd dat oma ook mee ging dan maar 5 euro meer toeristen belasting betalen maar we zitten nu wel in een 6c huisje voor een midweek Oma is dan plots ziek geworden mochten ze er naar vragen
Wat gek ik heb als voorkeur een 6c huisje gevraagd, met bad en openhaard en alles gekregen, hoefde niets extra te betalen. Gewoon tijdens het boeken ingevuld.
Oh mooi opgelost dan. In de meeste huisjes waar ruimte is voor een camping bedje is het idd, max 4 volwassenen + een kind tot 2 of in jullie 6 persoons huisje, bijv 6 volwassenen + een kind tot 2 etc. Maar gelukkig is het opgelost
Wij gaan ook, naar Rabbit Hill Heb er nu al zin in! Maar nu had ik een vraagje, bij ons is het bedlinnen voor het kinderbedje op de factuur gezet a 6,50 euro. Is dit bij anderen ook zo? Ik dacht dat het inclusief verplicht bedlinnen was, maar vraag me nu af of dat misschien anders is voor kinderbedjes?
Vanmorgen ook geboekt bij landal. Eerste keus is coldenhove en de tweede het vennebos. Lekker in december nog even weg. We nemen de hond mee, dus kunnen lekker gaan wandelen. Heerlijk quality time met het gezin. Bedankt voor de tip!
Ik zag de hema voucheractie voorbij komen via facebook van vakantiepark magazine. Meteen even een bon besteld en daarna een midweek geboekt bij Vennenbos. Je kunt alleen reserveren in de periode 30 oktober 2015 tot 22 maart 2016. Gelukkig was er nog beschikbaarheid in november op Vennenbos. Vennenbos en Lommerbergen zijn de enige twee parken van Landal met een subtropisch zwembad. Afgelopen donderdag even het zwembad bezocht met mijn twee kleintjes en zus (ik woon er uurtje rijden vandaan). Hoefde alleen een kaartje voor mezelf te kopen, kinderen tot 3 jaar zwemmen gratis. Leuk zwembad en genoeg vertier voor kinderen. Ook met de allerkleinsten is rekening gehouden zoals kleine, veilige glijbanen. Gezellig Park Plaza trouwens, waar je iets kunt drinken en eten. We willen zeker het buffetrestaurant eens proberen, ik las reacties van andere ouders dat dit goed geregeld is. Ik heb even bij een huisje door het raam staan kijken en dat zag er knus uit. Na het zwemmen nog even snel foto gemaakt bij het Bollo huisje aan het begin van het park. Ik ben benieuwd hoe het is om op het park een midweekje te verblijven binnenkort. Bij de voorwaarden staat: De prijzen zijn inclusief bedlinnen, eindschoonmaak en reserveringskosten, exclusief toeristenbelasting (p.p.p.n.) (de hoogte van de toeristenbelasting is variërend per park). Ik zou even contact opnemen met Landal -> 0900-8842
Ik heb ze gisteren inderdaad ook gelijk gemaild, en het is aangepast. Was een foutje dus. Dank voor jullie reacties!
Nee, wij gaan in jan en maa van de bonnen... Volgende maand eerst een weekendje Weerterbergen, (weet eigenlijk welk park dit is) maar ben er wel aan toe! Dus kom maar op met de leuke verhalen
Heerlijk om naar uit te kijken toch? Ik ben er ook wel aan toe, en met die bonnen, kost het in verhouding geen fluit Maargoed nog 2 weekjes wachten! Met kerst gaan wij ook nog 1 week, naar een uitgebreide welnessbungalow. Daar heb ik ook écht zin in! Maar dat kan dan niet op de bonnen natuurlijk
Wij willen ook met de kerst weg, nog niet geboekt, vind het echt eg duur hoor! Vennebos 600 (4p huisje). En dan de extra kosten nog. Maar wij gaan ook belachelijk veel weg, dus ik ga liever 4x dan 1x zo duur Land van Bartje wordt het denk ik met de kerst, die is goed betaalbaar en leuk voor kinderen hoor ik vaak. Veel plezier alvast over twee weken, welk park ga je?