Hema Landal Vouchers!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Youtan, 5 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.125
    2.961
    113
    Vrouw
    Ik heb eventueel nog een kortingscode van landal, scheelt 50 euro op een weekend/midweek, en 100 euro op een week. Maar idd dan nog is het prijzig
    Wij hebben 655 euro betaald voor 4 personen in een huisje met sauna, zonnebank, en groot rond bubbelbad. Scheelde 100 euro voor een hele week.
    Normaal vinden wij het ook echt onzin om zo'n bedrag uit te geven met de kerst. Maar omdat onze zomervakantie door omstandigheden na 5 dagen abrupt werd afgebroken en we hals over kop naar huis moesten ipv lekker 3,5 week zon zee en strand, vonden we dat we het wel verdiend hadden;)

Over 2 weken gaan wij naar Coldenhove, en met kerst naar Orveltermarke.
    Als ik je blij kan maken met de code, laat het maar horen, ik heb hem dit jaar al 3 x gebruikt, kan je nog steeds gebruiken;)

2. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.502
    4.344
    113
    Vrouw
    Dat is lief! Maar ik heb hier ook nog kortingscodes van Landal en centerparcs, maar de aanbiedingen boeken is tot nu toe altijd goedkoper. Wij boeken ook gerust een week voordat we weggaan hoor, er is altijd wel ergens nog plek. Het liefst zou ik met de kerst naar de hutteheugte (cp) gaan, omdat Plopsaland ernaast ligt, lijkt me ideaal. Zwemmen, Plopsaland, gourmetten, kinderdisco en slapen! :)

Orveltermarke heb ik ook naar gekeken, had er nog nooit van gehoord, maar die staat ook zeker op mijn 'lijstje' nu.
    Ik heb nooit zo'n behoefte aan de luxe huisje, omdat ik die dingen thuis heb, wij liggen bijna dagelijks in ons grote half ronde bubbelbad :D
    Mijn man heeft altijd voorkeur voor een echte open haard, waar echt hout in kan, Haha, wij hebben een gashaard en die staat twee keer per winter aan. Maar in een huisje elke avond! Zomer of winter!

Ik kan me dat idd herinneren dat jullie de vakantie moesten afbreken.

3. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.125
    2.961
    113
    Vrouw
    Oh, helemaal goed! Ik weet ook niet hoe het dit jaar met de prijzen voor kerst zit de laatste dagen of er die dan nog naar beneden gaan. Maar de afgelopen weekenden weg was ik met deze korting goedkoper uit, dan de last minute prijs. Nu wilde ik niet afwachten, maar zeker zijn van het huisje dat we graag wilde.
    Wij doen het eigenlijk ook niet voor het bad;) Wij hebben ook een heerlijk groot bad en daar liggen mijn man en ik elke dag in thuis. Onze zoon van 12 heeft zelfs nog nooit gedoucht thuis:) Echte bad mensen:D Maar onze oudste dochter vindt een sauna heerlijk, en ik ga nooit onder de zonnebank, maar tijdens zo'n weekje weg vind ik dat dan wel weer heerlijk:D

Haha mijn man en ik hebben dat precies hetzelfde, als wij naar Landal gaan dan MOET er een haard in zitten, echt heerlijk! En dan lekker de hele dag aan die openhaard, boek erbij en genieten.

4. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.125
    2.961
    113
    Vrouw
    Heerlijk weekendje landal gehad met de voucher van hema;)
    6C huisje, met vernieuwde inrichting.
    Leuk zwembad, heerlijke watertemperatuur.
    Indoor speeltuin is ook echt fantastisch voor kinderen.
    Ontzettend mooie omgeving, echt midden in de bossen.
    Leuk dat de huisje op verschillende hoogten liggen. Ontzettend veel ruimte om de huisjes heen.
    Kortom een park om nog eens heen te gaan:D
    Maar is volgende maand, een weekje landal coldenhoven met de kerst, heerlijk:D

Deel Deze Pagina