Meiden, ff een vraagje. Wij geven na de geboorte van ons meisje een kraamfeest maar heb geen idee hoe ik dit het beste op het kaartje kan zetten. Bij de drukker hebben ze ook maar 1 voorbeeld en dat vind ik niet leuk. Misschien hier meiden met een idee ? Alvast bedankt
deze gaan wij gebruiken Omdat ik net geboren ben en nog niemand ken mag ik een feestje geven kom je ook heel even. Dit kan op 1 april van 13.00 tot 15.00 Laat je mijn mama of papa weten of je ook komt. Ook heb je nog (Lisa) geeft haar eerste feestje op 1 april 2010 om 13.00 tot 15.00.
"Naam baby" wil graag iedereen leren kennen, maar aan ons nieuwe ritme is het nog even wennen... Daarom, voor een bezoekje aan onze kleine spruit, nodigen we u graag op de babyborrel uit. "Plaats, datum en tijd feest" ik vond deze nog .....
ik wil gewoon zoiets doen als: Iedereen die NAAM wil komen bewonderen is van harte welkom op DAG om TIJD te LOCATIE. Ik ben niet zo van de gedichtjes ed
Wilt u mijn oogjes zien blinken? Kom dan op ... een glaasje klinken. .... is waar wij wonen tussen .. en .. uur kan je langskomen. Indien je ons niet kan vergezellen dan graag even bellen. Houden jullie ..... vrij? Dan geven papa en mama een feestje voor mij. Ik wil jullie dan met een hapje en een drankje verwennen, en jullie beter leren kennen. Dus vergeet deze datum niet te noteren, en je plaatsje voor ... te reserveren
Wowwww meiden, wat een leuke reakties ! Bedankt voor jullie leuke ideeen...ga gelijk mn mannetje bellen om ze voor te lezen