ja prenatal valt best groot... ik had een 2 broekjes gekocht daar 1 tje maat 44 merk prenatal en 1tje maat 50 esprit en die van prenatal was groter :S
he meid, mijn meisje woog bij de geboorte 3185 en die moest echt maatje 48 hebben. Het heeft zeker 1 a 2 maanden geduurd eer dat truitje (had precies dezelfde) heeft gepast. je moet inderdaad de gewichtschatting niet te serieus nemen, tegen mij zeiden ze je krijgt een grote baby (geschat op 3800) nou toen kwam er zon klein muisje uit haha. Spannende tijden he meid, geniet er maar intens van en laat maar weten of het past
Dankjulliewel! Heb een heel mooi eerste pakje van Jottum...en wilde deze meteen na de geboorte in het ziekenhuis aandoen...maar nu wacht ik na het eerste badje (was een DUUR! pakje) heb btw. hetzelfde pakje van de hema ook maat 50/56...met mutsje zo schattig
Mijn dochtertje heeft dit setje ook maar dan in 62/68. Vind het zelf nogal ruim vallen. Met broekjes heeft ze nu maat 62 maar in dit broekje verzuipt ze nog in.
Dat truitje heeft mijn dochter ook aangehad maar wel toen ze al ruim in maatje 56 zat, het is echt veel groter als 50. Wou het ook al aantrekken toen ze nog in 50 zat maar ze verzoop er letterlijk in.
hahaha wel grappig. Ook mijn dochter (inmiddels bijna 2) had dat pakje ook. Niet direct bij de geboorte want ze verzoop er in. Kon amper in maat 50. Trouwens als iedereen dit roze pakje heeft ben ik wel benieuwd wie er ook allemaal het rode bloemen pakje had van de hema. Bleek ook zo'n bestseller haha.
Nou laat ik het zo zeggen.. ons ventje moest even in het ziekenhuis blijven en zeker de helft van die couveusebaby's had Hema kleertjes aan dus ik denk dat dat prima is hoor. Allemaal dure merkdingen gaan kopen is helemaal niet nodig want je beebje is er zo weer uit. En dan zou je liever willen dat je je centjes aan wat nuttigers had besteed.
Even over het vies worden: Hier heeft ze haar geboortekleertjes nog diverse keren aangehad hoor, ondanks dat ze niet gelijk gewassen is. Die huidsmeer heeft de kraamverzorgster er netjes uitgewassen. Wij hadden een maat 50 truitje van de zeeman, voor onze dochter van 3870 gram en 52 cm. Zat heel netjes. Omslaan vind ik zelf ook zo zonde, op al die eerste foto's. Ik had ook 2 setjes bij trouwens... Ze kreeg uiteindelijk een broekje mt 56 aan, omdat die kleiner viel dan het maatje 50 die ik bij had . Maar oke, ik zou zeker een maat 50 shirtje/truitje meenemen ook. Want wat al gezegd is: Mijn dochter was ook geen ukkie, en paste prima in 50 (zo'n 3 weken) .
Dit overslaghemdje had ik ook. Het stond haar zo prachtig! Daarvoor had ze alleen haar onzijdige maat 44 kleertjes aan en dit was haar eerste echte meisjessetje. Handjes kwamen niet eens uit de mouwen en de onderkant tot over haar billen, maar ik was apetrots. Ze heeft het gedragen tot het een navelshirtje werd, dat ging heel snel.