Herkennen jullie dat? Ik had het wel eens, net of moet je telkens even iets eten, net of ben je er niet helemaal bij. Het duurt nu alleen al meer dan een week..
voordat je ongesteld wordt of tijdens je ongesteldheid? Ik heb het wel eens als ik ongesteld moet worden nl.
Met je menstuatie verlies je gemiddeld maar 50 ml bloed dus ijzertekort heb je niet heel snel puur door je menstruatie.
Nee dat dacht ik ook altijd. En ik verlies niet heel veel bloed. Dit is de eerste keer na de bevalling. (3e menstruatie) Zou het niet samenhangen met het bloed wat je verloren hebt tijdens de bevalling? Of was dat het bloed wat je extra aangemaakt hebt tijdens de zwangerschap?? Ik heb het meestal tijdens de menstruatie maar nu ook er na. Net of ik af en toe moet knipperen om niet weg te vallen. dan is het weer over. Val ook continu in slaap bijv in de kerk en als ik zit. Terwijl dochter juist 2 weken doorslaapt..
Ik heb nu ook al een paar weken dat ik regelmatig duizelig ben. Ik heb niet zozeer het idee dat ik ga flauwvallen, maar wel ga omvallen (alsof ik gedronken heb zeg maar). Ik ben ermee naar de huisarts geweest, maar helaas is het een 'vage klacht', waar veel mensen, voornamelijk vrouwen, last van hebben. Hij heeft mn bloeddruk gemeten, maar die was perfect. Hij wilde even afwachten alvorens andere onderzoeken te doen, omdat ik er in het dagelijkse leven niet heel veel last van heb. Het kan ook door ijzertekort komen. Ik weet niet of je hier vaker last van hebt, anders zou je Floradix (verkrijgbaar bij de drogist) kunnen slikken. Zijn er meer mensen in jouw familie die last hebben van duizeligheid??
Hier ook duizelig tijdens de menstruatie, moet dan echt blijven eten en drinken, anders val ik flauw...
Ok wel herkenbaar dus. Ik heb niet het gevoel dat ik echt flauwval, maar 'bijna' heel gek. Nee omdat het vrij vaag is wil ik liever niet naar de dokter. Ik slik af en toe floradix, zoals nu weer. Of het helpt weet ik niet. Of het in de familie zit, geen idee.
Ik heb dat ook altijd gehad tijdens mijn menstruatie.Ik verloor veel bloed en dat vaak wel 14 dagen achter elkaar.Na die 2 weken werd het minder,maar hield het bloedverlies nog wel 2 weken aan.Het eerste jaar na de bevalling ging het allemaal perfect,misschien wel TE.Nu 3 jaar na de bevalling hebben ze mijn baarmoeder eruit gehaald.Nu 11 dagen geleden.Yes nooit meer ongesteld. Ik denk dat het wel degelijk met je bloedverlies te maken kan hebben.Succes.
gemiddeld bn, bw met de waarde, maat, grootte die men krijgt door de som te delen door het aantal opgetelde waarden enz.: de ~e waarde
Floradix vloeibaar helpt beter en sneller en wordt je schijt ook niet hard van wat van die pillen wel wat vaker, niet altijd, het geval is. Ik heb dit ook gebruikt in mn zwangerschap en mijn HB is in een paar weken tijd van 4,3 naar 9,8 gegaan.
Ja mijn HB ging ook snel omhoog. Maar als je dat nou altijd slikt, zou je toch bijv van die duizelingen geel last hebben toch? Als het tenminste van het bloedverlies komt?
Ik moet wel zeggen dat in het eerste jaar na mijn bevalling ik ook veel vaker duizelig was dan daarvoor. Heb toen ook een keer bloedgeprikt om te kijken of ik geen bloedarmoede had oid. Maar neits aan de hand.