Wie heeft wel eens bij Hema besteld en het afgehaald in de winkel? Hoelang duurde het voordat het er was en klopte je bestelling? Hiermee bedoel ik eigenlijk grote artikelen enz, Taart heb ik al eens besteld bij Hema en dat ging perfect! Gr Roxanne
Ik kan je er niet mee helpen helaas. Ik heb wel eens wat bij de heema besteld en thuis laten bezorgen. Dat gging perfec en de bestelling klopte ook. Het kwam alleen wel een dag later als dat de site melde.
Mijn man werkt bij de Hema in de winkel en bij hem in de winkel kloppen de bestellingen nagenoeg altijd. Helaas kopt het afleverschema niet altijd en wil je bestelling nog wel eens later binnenkomen dan aangegeven op de mail die je ontvangt na je bestelling. Meestal scheelt dit één of twee dagen. Bel het filiaal dus even van te voren voordat je voor niks er heen rijdt.
Zo nu al reacties! Lekker snel! Het heeft iig geen haast voor mij, dat scheelt. Dus ik moet wel rekening houden met 1a2 dagen later dan aangegeven. Kan idd beter even bellen voor ik erheen ga, maar gelukkig is de Hema hier niet zo ver weg. Dankjewel voor de reacties, meer zijn nog welkom hoor!
Hoi, Ik heb wel eens een fotoalbum besteld(die via de site kan maken) en die was idd iets later binnen dan in de mail stond. Ach een dagje later maar weer heen gegaan. Wel heel goede kwaliteit vind ik. Maar dat is sowieso wel bij de hema.
Ik heb wel eens babyspullen besteld en opgehaald in de winkel. Het was er heel snel, en alles zat erbij. Prima dus! Ook eens een taart besteld, en dat ging ook supersnel.
Ook ik heb er babyspullen besteld en opgehaald, ze checkten keurig netjes of alles er was. Het was er binnen dacht ik 4 dagen. Goeie ervaring dus!
Ik heb wel eens babykleertjes besteld, deze waren niet meer in de juiste maat in de winkel verkrijgbaar. Ik had het op maandag besteld en kon het op vrijdag af halen. En vrijdagochtend stond het keurig voor me klaar.
Heb zowel thuis laten bezorgen als ophalen in de winkel. Thuisbezorgen was op de aangegeven dag, maar de datum die genoemd was om op te halen in de winkel klopte niet. Kwam 2 dagen later. Had met bezorgen in de winkel te maken. Maar beide keren klopte de bestelling helemaal! Ideaal!
Hier ook weleens meerdere malen iets besteld en opgehaald in de winkel. Idd maandag besteld en vrijdag opgehaald.
wel vaker besteld en 2 keer te laat , vanwege een storing . Taarten 3 keer geprobeerd en 3 keer mislukt, dus die nooit meer
Ik vind het ook ideaal, bij HEMA online bestellen en dan in de winkel ophalen en afrekenen. Al een paar keer gedaan en tot nu toe geen slechte ervaringen. Bestellingen waren er altijd een dag eerder dan aangegeven in de bevestigingsmail (heeft ook te maken met wanneer komt de vrachtwagen, daar houden ze bij die bevestigingsmail dus geen rekening mee..). Dus bij mij nooit te laat maar juist steeds een dag te vroeg! Verder vind ik het prettig omdat je niet online hoeft te betalen (kan gewoon in de winkel) en dat je dus de winkel niet doorhoeft voor alles wat je wilt kopen (de HEMA hier in Alphen vind ik echt een drama om in te winkelen..).
Ik heb toevallig vorige week woensdag wat knutselspulletjes besteld, stond een week later klaar in de vestiging. Klopte ook prima! Vond het alleen best een lange levertijd.
Hier ook een goede ervaring. Had 4 t-shirts van mama-basics besteld op maandag en heb ze vrijdag opgehaald in de winkel. Ik had 2 verschillende maten besteld en zaterdag weer 2 t-shirts terug gebracht en kreeg gewoon netjes mijn geld terug. Ik vond het ideaal en ga er zeker vaker gebruikt van maken.
Dankjewel dames. Heb eea besteld en volgens de mail moet ik het Donderdag la kunnen halen. Aangezien ik vrijdag vrij ben ga ik er even langs
Twee keer taarten besteld en dat ging prima. Daarna shirtjes besteld in mijn nieuwe woonplaats en blijkbaar bleek mijn adres er nog op te staan van mijn vorige woonplaats. Nou, nou, nou, ik kreeg me een preek van een of ander jong, snibbig grietje! Wat nou toch het probleem was, ik had de bevestiging mee en kwam die spullen gewoon ophalen op de dag die er stond en betaal in de winkel. Maar goed, mijn adres heb ik aangepast. 3 weken geleden een lakentje besteld, ik zou nog een mailtje krijgen als het bij de Hema er zou zijn, maar tot op heden nog geen bericht gehad. Morgen maar bellen waar die bestelling blijft.
Twee keer internetbestelling laten bezorgen in de winkel. Keurig binnen de aangegeven termijn en compleet. Eén keer zelfs gebeld door filiaal dat de bestelling binnen was!