Hi dames, Ben eigenlijk heel benieuwd hoe vaak jullie je haar wassen.. Ikl doe het om de drie dagen maar de derde dag is het zo vet dat ik het vast moet binden. ben benieuwd!
zo'n 5 keer in de week. Ga elke dag douchen en soms was ik het dus niet. Schijnt niet heel goed te zijn, maar mijn haar is niet vet,droog o.i.d.
vroeger net als jij, om dat de 3 dagen ongeveer. Tegenwoordig bijna iedere dag, met 'milde elke dag shampoo' + cremespoeling.
Hmz ... ik was het eigenlijk altijd als ik onder de douche sta, elke dag dus. Weet dat je het beter 1x in de 2 dagen kan doen maar ik voel me niet schoon als ik niet ook mijn haar gewassen heb. Doe er ook altijd conditioner in. Moet je niet een andere shampoo gebruiken als het zo snel vet word?
Voordat ik zwanger was waste ik het maar 2x in de week. Dat kon ook makkelijk, want mijn haar werd niet vet (anders zou ik het wel vaker wassen, haha). Nu ik zwanger ben is mijn haar veel sneller vet en was ik het dus om de dag, soms zit er nog een extra dagje tussen. Ik heb het nu zaterdagochtend gewassen en ga het nu vanavond weer wassen.
Soms maar 1 keer per week of 1x per twee weken. Hangt er ook vanaf wat ik heb gedaan. Als ik heb gezwommen, of uit ben geweest, of ergens ben geweest waar gerookt is, dan was ik het meteen wel. Maar ik ben eigenlijk gebonden aan de weekenden. Ik heb namelijk lang en dik haar en als ik het 's ochtends was, dan is het niet op tijd droog. Daarnaast heb ik best droog haar en de eerste twee dagen na het wassen zit het niet. Het moet juist iets vetter worden, voor het leuk zit. Iets erin smeren is niks, want ik hou niet van het vette gevoel. En het voelt ook niet vet als ik het een week niet gewassen heb of zo.
heel vervelend dat het zo snel vet is bij mij voor het mooi zou het 1 x in de 2 dagen moeten, wat ik vandaag dus gedaan heb haha. Ik was het met babyshampoo, maar heb een lelijk permanent nog zitten aan de onderkant waardoor ik het daarmee moet wassen, anders gaat het onwijs pluizen en kan ik het niet mooi recht meer stijlen!
Voorheen iedere dag, tegenwoordig om de dag. T werd van al t wassen wel erg droog....maar langer als een dag er tussen, nee dan voel ik me weer zo viezig. Haar van dochterlief was ik maar eens per week overigens. Die heeft heel lang haar en een hekel aan wassen. Maar t is absoluut nooit vet
Ik was mijn haren ongeveer 3 keer per week. En als ik sport of hardloop, wat vaker. Ik heb nu ook haren dat snel vettig wordt, echt heel irritant!
ik was mijn haar om de dag, met name omdat mijn haar ontzettend slecht droogt, omdat zo lang (tot op mn billen) en dik is!