Hema.nl

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ligt het aan de computer hier of is Hema.nl zooooooo verschrikkelijk traag? word er gek van!

Vorige week al even wezen neuzen om te kijken naar de mogelijkheden voor een taart voor Emma's tweede verjaardag. Ik wilde verschillende foto's proberen kijken welke het leukste was, maar heb daar zo lang over gedaan. Hij liep vast of liet nog een foto zien die ik daarvoor had geupload. Of bij het voorbeeld bleef een andere foto staan.

Gister had ik een keuze gemaakt en gemaakt en wilde ze bestellen. Moest me inschrijven want ben nieuwe klant. Alles ingevuls kreeg ik steeds een foutmelding te zien. Meerdere keren opnieuws geprobeerd maar steeds foutmelding.

Vandaag dus weer opnieuw. Heb me eindelijk in kunnen schrijven, daarna de gebakjes bestellen. Alleen dat duurt weer een eeuwigheid voor hij de pagina laad.

ben benieuwd wanneer ik ze besteld krijg!:x

2. Ellen291982

en weer een foutmelding grrrrrr!

3. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Heb dit inderdaad ook heel erg hetzelfde geldt voor de prenatal site die is ook zo traag !!

4. Ellen291982

idd prenetal is ook erg traag.

dit slaat alles. moet weer opnieuw beginnen. hij zegt dat ik niks in mijn bestellingen heb staan. pffff

o nu toch wel. alleen weer steeds technisch probleem.

5. andrea83

andrea83 Actief lid

23 apr 2008
    241
    0
    0
    Heb dit probleem ook gehad, wilde voor de tweede verjaardag van mijn dochter ook de fototaart en vanmorgen kwam ik er eindelijk helemaal door. Maar heb er drie dagen over gedaan. Er kwam ook iedere keer een foutmelding/technisch probleem.

6. Ellen291982

dat is toch erg! ik weet niet hoever je ze van te voren moet bestellen? Hoop dt ik het op tijd klaar krijg.

Stond bij klantenservice dat ze bezig waren en er storingen konden zijn, maar dat stond er gister ook. En ik gok morgen ook

7. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik had ook moeite met de Hema site vandaag, ontzettend traag was ie. Ik ben bezig met een verjaardagskalender en fotoalbum online te maken, had 't al geprobeerd bij fotofabriek.nl maar daar had ik net alles klaar, ik klik om te bestellen en hoepla... alles verdwenenl ;) Dus maar bij de Hema een poging gewaagd, maar dat werd 'm ook niet. Hoewel je daar een programmaatje kunt downloaden zodat je kunt bewaren waar je mee bezig bent dus dat valt nog te doen. Morgen maar weer eens kijken.

8. Ellen291982

wat frustrerend zeg! idd gelukkig kan je het nu opslaan

9. Ellen291982

jaaaaaa gelukt eindelijk!!!!!

tevens ben ik over de gewone Hema winkels heel goed te spreken

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Volgens mij zijn ze met de site bezig. Hij lag er van de week ook al twee keer uit. Heel irritant

11. Ellen291982

ja zag ook staan dat ze bezig waren maar volgens mij wel al langer. Vind het apart!

12. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Gelukkig! Ik ben nog niet echt verder gegaan, maar ga ervan uit dat 't morgen wel gaat lukken.

Ik ben ook oprecht fan van de Hema-winkels. Ze zouden van mij wel 3 x groter mogen, kan ik er zo een middag doorbrengen. :p

Deel Deze Pagina