Hema notebook: doen of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pendrag, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Dank voor jullie reacties. Ik heb de gok gewaagd, volgende week wordt ie bezorgd. Ik laat jullie weten hoe hij bevalt.
     
  2. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ben net te laat zie ik..
    Maar een Packard Bell wordt niet voor niets pak uit en bel genoemd...

    Ik zou er niet eens een mogen kopen van mijn mannetje. Die zal me dan nooit meer helpen met problemen op mijn laptop.
     
  3. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ben geen fan van packard en hell en Vista
    zo om te forumen enz is het op zich genoeg geheugen hoor
    Maaar kijk eens op wehkamp die hebben vaak wel een acer met meer geheugen op hun site staan in de aanbieding
     
  4. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    op bijna alle nieuwe notebooks zit tegenwoordig vista zouden ide programma's dan ook nog niet lekker lopen ?

    we zijn ook van plan om een nieuw notebook te kopen maar we zien er bijna alleen maar met vista ....

    L.sybje
     
  5. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik heb even op kieskeurig.nl gekeken. Prima recenties voor dit notebook alleen wel even wat extra geheugen bijprikken. Maar dat is monkeyproof gemaakt dus dat gaat mij ook wel lukken.

    Mn schoonouders hebben een desktop van PB met Vista. Bevalt allebei prima. Helemaal geen problemen. Schoonzussie heeft ook een PB notebook, werkt ook goed. Ik hou in ieder geval even hoop.
     
  6. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
  7. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Nou, Dell koop ik echt van mn leven niet meer!
     
  8. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi :oops: ervaringen verschillen :)
     
  9. Mirelle

    Mirelle Actief lid

    11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Natuurlijk kan je altijd geheugen bij zetten maar dan heb je geen garantie meer!

    Groetjes, Mirelle.
     
  10. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Haha, zeg dat wel. En de betere merken passen op dit moment niet in mijn portemonnee. We gaan zien hoelang ik plezier ga hebben van de PB. De Dell was binnen 3/4 jaar al ellende. En nu na anderhalf jaar echt total loss.
     
  11. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dat bde garantie verdwijtn als je je geheugen uitbreid hoeft niet. de betere merken houden dan gewoon hun garantie. zou hetzelfde zijn als een uitbreidbaar geheugen van je telefoon uit te breiden en geen garantie meer op je telefoon te hebben. het is wel verstandig om dit altijd even na te kijken in de verkoop voorwaarden.
     

Deel Deze Pagina