hihihi Ik ben er net een maandje achter dat hema ook babyspulletjes heeft,heb bij babywalz zitten neuzen en prenatal enzo Ik ga denk ik verschillende dingen combineren,bv een badje (15,-) bij de hema en een badsteun (19,-)bij babywalz Ik speur naar koopjes,want als ik het koop ineens in een periode waarbij alles (natuurlijk) duurder is dan heb ik er geen lol in (ben een koopjes freak hihi) Ow heb een vraag over hydrofiele doekjes,bij de hema zijn ze wit (standaard) en bij joop kok zijn ze groen rood enz...Je gebruikt ze voor het wassen en voor het kontje afvegen,zal ik dan bv de witte voor het kontje gebruiken en een gekleurde voor het lichaampje?
Volgens je banner ben je niet zwanger...of mis ik iets? ik heb 9 witte en 3 gekleurde (van de hema, lime blauw en een met poppetjes)
puzzcat24, waarom een badsteuntje van de babywalz? die van de hema is toch net zo duur? is die van de babywalz beter? ben erg nieuwsgierig, moet zelf ook nog een steun namelijk.
Nee ben niet zwanger,wil graag neuzen naar spulletjes Het duurt al een tijdje,en het gevoel begint steeds sterker te worden...Speciaal als ik beeb's zie of winkelen ga... En die steun van babywalz daar zit geen stukje onder (je weet wel waar je bv je spulletjes op kan leggen) Hihihi het is meer de kleur,want die zijn er alleen in beige ik wil alles in lime hebben... Een niet zwangere mag toch wel info vergaren toch?
Ik heb ook die gekleurde doeken van de Hema. Ik gebruik ze voor het hele lichaam, maar droog haar van boven naar beneden af, haar billies dus als laatste.
De meeste dingen zijn bij de HEMA goedkoper, maar soms verschilt het niets. Kwaliteit is wel beter bij de Prenatal. Ik heb de meeste spullen bij de HEMA en IKEA gekocht. Je gebrukt het maar zo kort, zonde om er zoveel geld aan uit te geven.. Kleertjes komen bij mij wel o.a. bij de Prenatal vandaan, puur omdat ik daar leukere kon vinden..
ik heb de baby uitzet by de hema gekocht. kleding koop ik niet bij de hema, heel soms koop ik wel eens wat. heb ook kleding gekregen van de hema toen tamer net geboren was. De kleding van de hema vind ik niet leuk en ze hebben maar weinig voor jongens. bij prenatal heb tot nu toe alleen een tshirt en een spijker broek gekocht, omdat ik een kadobon had van prenatal. toen tamer in het ziekenhuis lag had ik van mijn mans werk een kado bon gekregen van prenatal van 50 euro, ik heb toen 2 setjes maat50, ledikantdeken en andere dingen gekocht. omdat tamer 44cm was had ik maat 50 nodig en bij prenatal vond ik ze heel mooi. verder koop ik voor kleding bij cena, maar heel weinig, ik heeb daar veel rompertjes gekocht. bij de zeeman en hans textiel koop ik pyama, sokken malliots. Bij de henm koop ik jassen, truien, tshirts en broeken. De kleding bij henm vind ik veel beter en dikker dan bij de zeeman en hanstextiel. Ik vind die truien veel te dun voor de winter. Wel wat duurder dan de zeeman maar dan heb je ook wat. en ik doe er best wel lang mee met de kleding van tamer.
ik vind de hydrofiel luiers van de prenatal veel zachter dan die van de hema! Ik gebruik die van de hema alleen op het aankleedkussen en voor het afdrogen. Voor in die weig en de kinderwagen gebruik ik echt die van de prenatal.
het was niet naar bedoeld, maar als je straks zwanger raakt heb je nog 9 maanden de tijd ervoor! Lijkt me gewoon een teleurstelling (extra teleurstelling) als het dan nog een maand duurt om zwanger te raken. Maar goed, ook dat moet je zelf weten wens je iig veel succes! En ik heb geen idee hoe ik het ga gebruiken. Ik denk dat ik de gekleurde onder het hoofdje doe in bed en in de kinderwagen, lekker vrolijk! Heb er trouwens gister 3 bij gekocht bij Wibra, is nu heel veel in de reclame en 3 hydrofielluiers voor 3 euro! Misschien een tip www.wibra.nl
Ook de waskussenhoezen en de hoeslakentjes voor ledikantjes (katoen, badstof én molton voor 2 euro!) zijn nu bij de wibra in de aanbieding.