hema online bestelling ophalen in de winkel???

Discussie in 'De lounge' gestart door Saartje123, 14 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ik heb op 8 nov een bestelling bij de hema gedaan. Ik heb dit gedaan zonder een account aan te maken dus ik kan de bestelling niet via mijn hema volgen. Maar in hwt orderbevestigingsmailtje staat dat ik een print van het emailtje moet maken en na ongeveer 5dg mijn bestelling in de winkel kan ophalen. Kan ik dat nu morgen proberen of moet ik eerst een mailtje afwachten dat mijn pakketje in de winkel klaar ligt. Dit is de eerste keer dat ik via deze manier bij de hema bestel dus vandaar mijn vraag.....

2. sjors75

sjors75 Niet meer actief

eerst een mailtje afwachten. zolang je het mailtje niet hebt ligt het ook nog niet in de winkel. Soms duurt het wel 1 week

3. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Bel even anders gewoon morgenvroeg? Dan weet je het zeker!

4. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Inderdaad, mailtje afwachten dat je je bestelling kan ophalen.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb ook al een paar keer gehad dat ik geen mailtje kreeg, maar het al wel in de winkel lag. Als het niet te veel moeite kost, zou ik morgen gewoon even langs gaan.

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Dat heb ik ook een keer gedaan(ook zonder account). Je krijgt een mailtje zodra je de bestelling kan ophalen (dat was bij mij binnen 2 dagen al). Een printje heb ik niet meegenomen, ik heb geen printer. Maar ik had dat mailtje op mijn telefoon dus kon het sowieso aantonen, maar dat was niet nodig. En met je legitimatie kom je vast ook een heel eind..

Ik lees nu dat je 8 november al besteld had. Duurt dan wel erg lang, ik zou morgen gewoon even bellen.

7. Duurt inderdaad erg lang.. Ik heb vrijdag besteld en ging woensdag even kijken of het er al was (want ik was er toch), maar dat was dus niet zo..

8. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Ik heb de 9e online besteld, maar was vandaag toevallig in de stad, maar de bestelling was er nog niet (ook geen mailtje ontvangen overigens)

9. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.998
    6.745
    113
    zuid-holland zuid
    ik heb ook een keer iets besteld bij de hema, waarvan ik geen mail heb gekregen, maar wat er wel gewoon was na 5 werkdagen.

10. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Okk ik zie dat de een wel een mail krygt en de ander niet. ik kan dan denk ik beter morgen even een belletje plegen

Deel Deze Pagina