Good morning dames! Ik heb een vraag over Centerparcs! Mijn man en ik zouden heel graag eens weer naar CP willen, nu is het zo dat wij 2 kindjes hebben die beide nog in een ledikantje slapen. ik zie vaak alleen maar huisjes die geschikt zijn voor 1 wat ouder kindje en een baby, dus een kamer met een kinderbed en een ledikantje, wat wij nodig hebben is dus een kamer met 2 ledikantjes, maar ik hoor of zie er nooit iets over aan ervaring op internet. Wie heeft wel eens in een huisje gezeten met 2 ledikantjes, of is dat helemaal niet mogelijk? het enige wat ik mij kan bedenken is dat CP voor ons een kinderbed weghalen en daar dan een ledikantje bij zetten, doen ze dat? Groetjes Hanuna
Ze hebben daar campingbedjes. Ik weet niet of ze er eentje bij zetten? Anders gewoon zelf een camping bedje mee nemen?
Is het niet mogelijk om zelf een campingbedje mee te nemen? Wij hebben 2 kinderen redelijk dicht op elkaar en als we een huisje of hotel namen zorgden we altijd zelf voor 1 campingbedje. Want vaak is er per kamer maar op 1 gerekend. Op deze manier nooit problemen gehad.
Toen ik laatst wilde boeken zag ik dat je verderop in de boeking extra's kunt aangeven. Ook een extra bedje voor ik dacht zo'n 5 euro. Dat was voor een weekend of midweek.
Klopt, je kan extra kinderbedjes en stoelen bijboeken voor een klein bedrag. Standaard zit er één in het huisje.
Je kan idd extra bedjes bijboeken, maar persoonlijk neem ik altijd een campingbedje mee, die bedjes zijn vaak een beetje gammel met hele dunne matrasjes.
Volgens mij zijn ze bezig om dit allemaal te vernieuwen.. Bij het ene park is het idd een campingbedje of krakkemikkig ledikantje, maar bij andere parken is het echt een mooi bedje!.. Gewoon eens informeren bij het park waar je naartoe gaat?
Er is altijd 1 campingbedje beschikbaar en de rest kun je bijboeken. Je kan er inderdaad zelf ook 1 meenemen. Er hoeft geen heel bed uit, je zet het campingbedje er gewoon naast.
Naja dat ik niet eerder aan campingbedje gedacht heb stom Ja die kleinste van ons kan daar wel in! de oudste gaat eraan hangen dus voor de jongste zeker een optie. Sinds een paar weken staat er bij ons in de kelder een campingbedje die was eigenlijk voor bij mijn schoonouders maar de oudste wil daar maar niet in slapen dus hebben we hem weer terug gehaald maar ik was vergeten dat we die nu weer hebben staan Maar ik zou wel willen dat ze op 1 kamer komen staan, weet niet of dat past, of halen ze dan alsnog voor ons een kinderbedje weg?
Wij hebben ook gehad dat beide kinderen nog in een ledikantje sliepen. We hebben destijds gevraagd of ze een bed konden weghalen, maar dat wilden ze niet doen. De mevrouw aan de telefoon zei dat we zelf wel konden schuiven met bedden of desnoods eentje kantelen om meer ruimte te maken. Uiteindelijk was dat gelukkig niet nodig, want het aanwezige ledikantje paste aan de zijkant en het campingbedje tussen de beiden aanwezige bedden in die kamer in. Dus inderdaad samen in een kamer en dat ging prima (wel een beetje krap, maar het paste).
Het ligt er ook aan wat hoor huisje je neemt. Wij hadden afgelopen zomer een VIP huisje voor 4 personen (2 slaapkamers met grote boxspring bedden) en hebben 1 slaapkamer helemaal moeten verbouwen om het (zelf meegebrachte) campingbedje kwijt te kunnen.
Ja het liefst willen we een vip huisje, die hadden we 3 jaar geleden ook dus ben eigenlijk verpest haha Ik denk zelfs dat ik door dat ontspannen huisje toen zwanger geraakt ben
Ook lullig dat ze dan geen bedje wilde weghalen? je bent dan toch een klant? en klant is koning vind ik wij hebben trouwens een best oud campingbedje van de prenatal weet niet of dat gaat passen?
Het past altijd, ligt eraan hoe veel verhuis werk je zelf wilt doen. Mijn man verbouwt altijd de hele kamer. Gewoon bedden die er staan helemaal kantelen zodat ze op een zij staan dan is er ruimte genoeg, ook voor 2 ledikantjes. Niet schromen, gewoon verbouwen. Ik zou trouwens wel even bellen naar cp om te vragen of het park waar je heen wilt een houten ledikant heeft staan. Soms is t aanwezige bedje nl ook een campingbedje en ik begrijp dat je juist 1 houten nodig hebt.
Zelf even met de bedden schuiven, dat doen we ook standaard. Maak er desnoods van 2 1-persoonsbedden een 2-persoonsbed van. Vinden ze vast geweldig. Voor een houten ledikantje moet je inderdaad bellen! En uitdrukkelijk op de reservering laten zetten. Campingbedje zelf meenemen, die daar zijn vaak te smerig om te gebruiken. En als je gaat schuiven, wees niet verbaast over de hoeveelheid stof onder het bed.
Wij hadden dit voorjaar een keertje een 5-persoons huisje. Eén kamer voor ons en eentje waar een stapelbed en een 1-persoons bed in stonden. Nou serieus, hier kon geen eens 1 campingbedje tussen. Het was te krap. Die bedden kon ik ook nergens anders laten. Ja, dan had ik ze buiten moeten zetten. Dus de kleine meid stond bij ons op de kamer, dat paste wel. Het zal echt per huisje verschillen.
Wij hadden dit jaar een houten bedje en een campingbedje, maar eentje nodig gehad aangezien we maar 1 kind hebben . Maar het kan dus wel gewoon vanuit het park. Wij hebben toen het houten bedje gebruikt om te slapen en het campingbedje als box als we even buiten wilden zitten of een hapje eten.
Wij namen sowieso altijd ons eigen campingbedje mee...ook toen wij alleenbde oudste nog hadden....krijg de kriebels van die bedjes daar..waar al die kinderen in geslapen hebben..brrr
Oh echt? Dan heb ik net een paar keer pech gehad denk. Op zich was er ook niets mis met die bedjes hoor, maar met even minder comfortabel dan ons eigen campingbedje, vooral het matrasje vond ik erg dun. Maar het waren idd oudere bedjes, dus worden wellicht ook snel vernieuwd.
Als er bij ons in het huisje nog zo'n oude stond, gingen we altijd even naar de klantenservice en tot nu toe brachten ze dan altijd een nieuwe (houten) dat willen ze dan vaak weer wel. En wij hebben zelf altijd het huisje verbouwd