En waarom hangt de baby/kinderkleding bij alle h&m's boven??? Moeten we allemaal met die kinderwagen door die hele winkel zien te survivalen!!! Of is dat toevallig alleen hier in de buurt???
Die opzwellig van mijn vriend is nog steeds goedkoop heb gisteren net weer echo gehad en dan moet ik er een paar dagen echt niet aan denken Maar ben blij dat jullue het probleem herkennen, gek hoor voor een bedrijf dat zich echt richt op gezinnen... Het kruidvat... Zucht... Hier is ie vrij breed, maar ze hebben echt zoiets van hoe meer we er in stouwen hoe beter.. De h&m snap ik ook niet.. Eerst weer de lift in... Maar hoop dat ik snel wat hoor en anders laat ik jullie reacties ook lezen.. Hou jullie op de hoogte! X
Ja, dan nog iets. Bij de Hema gaan meegroei- en voedingsbh's niet verder dan cup D. Ook zo handig, je weet toch dat juist de meeste vrouwen dan 1 of 2 cups groter krijgen? De meest voorkomende maat in Nederland blijkt C te zijn, nou, dan zit je zo over de D heen en kun je daar niets meer kopen. Snap nooit zo goed dat ze in hun reclames praten over 'die knappe koppen van de Hema, die zo goed over alles nadenken'. Net als babyrompertjes waar ze labeltjes in de nek hebben die heel hard zijn en prikken. Er uit knippen is geen optie, want dan krijg je altijd een gaatje. Heel irritant. Zoooo, dat was even mijn Hema klaagzaag , over het Kruidvat ga ik niet eens beginnen.
hahaha ja dat is hier dus ook bij hema ik hem mijn oontje van bijna 3 gezegd: pak eens alle onderbroeken voor mama....toen heb ik de goede maat eruit gevist en heeft een medewerker ze terug gehangen...en ik ben nog niet eens heel dik....
Vreselijk he.. Hier is dat ook zo.. Vaak heb ik Lenn wel bij me.. 'Wil je dat even voor mama pakken?' Kind blij, mama blij.. Wel een goed idee om daar over te mailen haha.. Nooit bij nagedacht
daarom kwam ik nooit toen ik nog een duowagen had in de KV al kom ik er nu nog steeds weinig haha maar TS, juist goed dat je daar een mailtje over hebt gestuurd. ik ben op die afdeling nog nooit geweest bij de hema
Ohhh en hier ook zoiets.. De positiekleding bij Miss Etam hangt ook boven en ze hebben GEEN lift... Kun je met je dikke buik 3 trappen op.
Ja inderdaad waarom ligt kinderkleding altijd boven? V&D, H&M, Zara.. altijd met de lift die 9 vd 10 keer helemaal vol zit..
Ik had het niet gezien maar idd wel goed dat je een mail hebt gestuurd. Lijkt me ook niet echt prettig met een dikke buik
kruidvat is inderdaad drama. Bedoel, daar kan je tegenwoordig ook bijna niet meer lopen zonder kinderwagen, zo vol gepropt staat alles. Echt niet relaxt om daar naar binnen te gaan.
De Blokker is hier ook een hel met een kinderwagen... laat staan met ook nog een graaiende peuter erbij (oh, of is dat een kwestie van beter opvoeden ?) Idd goed dat je hebt gemaild! Gewoon een gevalletje 'niet over nagedacht' waarschijnlijk