het lijkt mij wel leuk als we allemaal 3 geslaagde producten plaatsen, het tegenovergestelde van miskopen 1. hoeslakens Zeeman 2. Clearasil Scrub 3. Hip schoenen (Zalando)
1. Nachtbril 2. Citruspers (eindelijk niet meer met de hand haha) 3. Jemotion make-up doekjes. Wasbaar en ineens stuk minder puistjes.
1. Hardloop schoenen van Nike. Als ik ren voelt het net alsof ik op een pogo stick zit, geweldige vering. 2. Electrische fiets van Dutch E-Bike. Maakt mijn leven stukke gemakkelijker en fijner. 3. Gezichtsmasker van The Body Shop. Zelfverwarmend ontspanmomentje voor tussen door.
1. PCLE creme van Biodermal 2. Handcreme van Elizabeth Arden 3. Extrait de gloss lipgloss van Chanel, knetterduur maar ik vind het z'n geld zeker waard!
1. mijn een saab 9-3 2. mn hoekbank dat is de beste koop die ik dit jaar heb gedaan 3. face wash van mylene
Hoeslakens van de zeeman??? Heb daar laatst voor het eerst 1 gekocht. Maar dat ding is veelste krap. Hij gaat niet eens om de zijkanten heen terwijl het geen dik matras is.
1. Hoekbank 2. Wit servies van ikea 3. Canvasfoto (zelfgemaakt) en op canvas gezet via hema. Hadden een mooie nachtfoto gemaakt tijdens onze reis in Amerika vanaf empire State building. Is mooier geworden dan ik had gedacht, geniet er nog elke dag van!
1. Lichttherapie-lamp (litebook) 2. Babyliss fohn, 2400W, AC motor (echt zooo blij mee, mijn haar zit echt veel beter) 3. Winterjasje met sjaal en muts voor mijn dochter
1: Gazelle bloom innergy, echt super zeker met 2 kinderen op de fiets straks. 2: matrassen van pullman, echt zo lekker een goed matras, doet wonderen voor mijn rug en nachtrust 3: stempeltjes van de hema, daar kan mijn dochter elke dag een hele poos mee zitten spelen
Ik heb er wel meer als 3, maar van t afgelopen half jaar: 1. Lush producten voor mijn droge huid 2. Nieuwe meubels 3. Fab portemonnee (beetje gek misschien, maar ik ben er ECHT blij mee. Koop eigenlijk bijna nooit iets voor mezelf, kinderen gaan altijd voor...
1 actifry 2 mijn Bosch warmtepompdroger ( word minder heet dus meer stoffen kunnen erin , heeft zelfs een wolprogramma en hergebruikt de warme lucht dus ook minder energie en geeft minder warmte af aan de ruimte er omheen). 3 mijn E-reader, ideaal ding
-70 engelse boekjes voor mijn kindertjes op het werk. - mijn steelstofzuiger - een tangleteaser voor eef...
1El Naturalista schoenen!!!! 2 Vaseline intensive resque 3 niet gekocht maar gekregen: de winterjas van mijn vriendin. Zo'n heerlijke warme jas en al fijn ingedragen.