Volgens mij vallen ze normaal uit. Houdt er rekening mee of er dikke of dunne sokken in gaan. Maar ze zijn te passen daar toch?
Onze dochter draagt van hema laarsjes nog net maat 21 en die zijn qua lengte vergelijkbaar met (of net ietsje kleiner dan) haar schoenen in maat 22 (shoesme/bunnies) maar zeker groter dan haar schoenen maat 21 (die ze niet meer past). Mijn gevoel zegt dat ze iets ruimer vallen maar ik kan het nu even niet nakijken want ze liggen in de auto. Ze draagt er nu alleen dunne sokjes in en in het najaar of winter zou dat te koud zijn en zou ze meer ruimte nodig hebben in haar laarzen.
Juist niet, zou gewoon maat 21 bestellen en een dikke sok erin aan doen. je zal zien dat ze dan nog aardig wat ruimte over heeft. Hier schoenmaat 23 en laarzen hema maat 22 en nog heeft hij voldoende ruimte over, zelfs met een dikke sportsok erin aan.
Dochter heeft schoenmaat 25, hema regenlaarsjes 24 vallen nog ruim. Ik had eerst 25 gekocht maar daar komt haar voet uit los.
Vallen idd enorm groot! Probeerde laatst haar schoenmaat in de winkel en daar kon ze niet eens op lopen (ze vielen uit). Ze heeft nu 2 maten kleiner aan dan haar normale schoenmaat.
Ik zou ze gewoon bewaren en dan een 20 of 21 bestellen. Denk toch eerder een maat kleiner (dus 20) als dat ze aan schoen heeft.