Voor ons zoontje wat in oktober geboren gaat worden ben ik op zoek naar een blauwe ledikantdeken. En dan echt een kobaltblauwe, niet lichtblauw of marine.(donker) maar echt blauw blauw dus. Gekeken bij Prenatal, Babydump, Babypark, Babywalz, Hema, nergens te vinden. Wie weet waar ik nog kan zoeken? Ohja ik zoek geen deken van 70 euro... Zo'n beetje prijsklasse 20-30 euro , kwaliteit prenatal fleece.
Oeh trotsemama die is wel mooi die je gevonden hebt. Als je niets kunt vinden TS dan kun je misschien zelf verven?
Die effen zijn idd moeilijk te vinden in jouw prijs categorie. Had er nog wel een paar gezien maar die kosten geloof ik 80 euro ofzo. Als ik er een tegen kom zal ik t hier neer zetten.
Katoen ademt. Wol of fleece niet. Stond bij mij in de kraamzorg folder. Bij bijv brand is fleece veel sneller verbrand en wol ook.
Idd zelf verven met verf van Dylon? Verkrijgbaar bij de drogist en anders via internet. Is super makkelijk en mooi. Kan je zelf een goedkoop lakentje kopen en ben je voor een leuk bedrag klaar .
Over fleece; die van de prenatal zijn ook een soort fleece, maar is wel gewoon katoen hoor. Die heb ik ook voor dochter, in het roze.. Lakentje verven kan ik me iets bij voorstellen, maar een deken?
Wol ademt juist wel. Katoen of wol is het beste. En wol brandt juist heel slecht, schroeit meer (beetje als haar ) Fleece-dekentjes heb je ook van katoen, dan mogen ze weer wel. Gewoon even kijken van welk materiaal ze gemaakt zijn.
Misschien kun je een dekenhoes kopen ipv een deken. www.facebook.nl/snoozestar of SnoozeStar - SnoozeStar | boxkleden, drool slabs en nog veel meer leuke producten voor coole baby's maakt veel op maat en aanvraag gewoon een mailtje sturen met je wensen.
idd laten maken. Op Facebook heb je baby - hebbedingen die maakt wafel dekens voor 29,95. edit: zie dat ze ook een site hebben. Welkom | www.baby-hebbedingen.nl