Ik was net bij de hema en daar hadden ze geen babyslaapzakken meer! e zei da ze allemaal op waren, maar ik vond het zo raar dat het rekje waar ze altijd hangen ook weg was en daar wat anders lag. Ik dacht even op hun site kijken, daar staan ze ook niet meer op! Iemand enig idee of ze er helemaal uit zijn?? Bij de bentex hier waren alleen nog knalroze en de andere winkels hadden ze ook niet.. iemand anders nog een tip die anders snel leveren? Ik vind die van de hema zo fijn zitten voor die kleintjes!
Heb net ook gekeken en idd. niet meer te vinden. Gelukkig vorige week nog 2 besteld. Wellicht kun je website van prenatal proberen of vend?
Ik heb het gevraagd en ze zijn idd uit de handel.. heb hier op het forum nog 1 van iemand kunnen overnemen Misschien is dat een idee?
Ik zag vorige week nog van die gestreepte dikke slaapzakken in blauw en in roze. Ze waren volgens mij in de aanbieding. Deze week nog niet gekeken. Ik heb zo'n dik gevoerde slaapzak met autootjes gehad van de Hema maar die heb ik terug gebracht omdat de voering los liet. Misschien dat er inderdaad meer klachten zijn geweest en dat ze daarom uit de handel zijn genomen. Bij de Prenatal hebben ze ook mooie gevoerde slaapzakken hoor! Ook hele leuk grijze met autootjes erop.
wat stom dat die vrouw dat dan niet tegen mij zei! Ze zei ze komen woensdag vast wel weer binnen! Maar vond het zo vreemd dat er wat anders op die plek hing! Dan maar even verder kijken ja, moet er echt even 1 bij hebben. Ik heb nooit problemen met hun slaapzakken gehad.
Klopt!! zat net jouw topic te lezen en de site van de hema erna te zoeken maar geen slaapzakken te vinden. Als je bijv deze link gebruikt staat erbij dat ze niet meer beschikbaar zijn?? HEMA - baby - bed - slaapzak Heb er een paar gekocht bij IKEA en bij prenatal en ze bevallen echt goed! vooral die van IKEA want die van prental is nog iets aan de grote kant
Ben benieuwd waarom ze dan uit de handel zijn gehaald. Hier die flanellen slaapzak, maar zonder mouwen dan. Want het is echt heel zielig om mijn meisje in die mouwen te proppen. En zo flink is ze niet. Voor de rest wel tevreden. Alleen die rits verliep in het begin wat stroef.
Nou snap ik het. Ik had ook die gevoerde met die autotjes, maar al na 2 weken was de rits kapot. Moet zeggen dat ik nu met die gestreepte geen problemen heb.
wij hebben de blauw gestreepte en heb nergens last van. heb hier nog niet in de hema gekeken of ze er nog hangen maar zou wel jammer zijn want de gestreepte bevalt me wel en wou er nog 1 bij halen. verder hebben we nog 1 van de ikea en die voldoet ook maar is zonder mouwen.
die van IKEA zijn ook heel mooi voor de kleintjes. Het voordeel ervan vond ik dat de rits aan de zijkant zat en niet aan de voorkant. Bij zeeman hadden ze ook kleine slaapzakjes. Geen idee of ze die nu nog hebben
Ik was toevallig ff aan het rondkijken op internet en zag deze slaapzakken bij babydump: Misschien is dit nog wat voor meisje? En deze voor de jongens?