Wij moeten ons meisje meer stimuleren liggen met een babygym en boxmobile want ze moet gaan leren reiken en grijpen. Advies fysiotherapie. Maar zodra ze op haar rug ligt komt er voeding terug en na een half uur rechtop is ze echt toe aan haar bedje.... ze zit ook wel in haar babybjorn wipstoel en daar zit ook een speeltje op waar ze aan kan draaien of eerst nog tegen aan kan tikken. Hoe doen jullie dat met reflux baby's?
Ik had een spuug baby (plat op de rug was direct spugen) en ik legde haar wel op een speel kleed met boog. Geweldig vond ze het!! Als stoel hebben wij de nuna leaf en daar kon je ook een speelboog voor kopen. Dat was nog geweldiger en met bijna 5 mnd was ze sterk genoeg om die boog van boven te pakken en los te trekken wat een lol!!!! Op het kdv zie ik de kindjes trouwens ook in een wipstoel zitten en dan zo een babygym ervoor.
Mocht ze nog niet de box 'doorgaan' en het voor de box mogelijk zijn, kun je de box ook schuin zetten (hoofdeinde omhoog). Is het niet mogelijk is het misschien een optie om haar in de wipper te leggen (zodanig schuin dat ze niet spuugt, maar wel nog goed ligt) en daarboven de babygym te hangen (weet niet wat je hebt?)
Ik heb deze wipstoel ook met de speelboog! mijn dochter trekt de boog ook helemaal naar zich toe, sterk ding dat t is. ontopic: Ik zet mijn dochter na haar flesje (en na een boer) eerst in de wipstoel om het te laten zakken, daarna kan ik haar neerleggen. Ook geef ik de fles terwijl ze in de maxi cosi zit, geen idee waarom maar ze drinkt super in die houding.