verschikkelijke babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door emje, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden.

sorry voor mijn geklaag maar ik moet het even kwijt.

we hebben een babykamer, kinderwagen en andere spullen bij babydump gehaald.
    nu gingen we vandaag de kamer in elkaar zetten. zijn er een aantal dingen niet goed. zoals dat de planken van de kledingkast erg krom zijn waardoor de deuren er niet goed in kunnen.

van de commode hadden we vanaf het begin al een vermoeden dat hij wel is tweedehands kon zijn omdat de poten aan de onderkant flink beschadigd zijn door schuiven. en omdat alle schoeven door elkaar zaten. laten kwamen we er ook nog achter dat de achterplank een constructiefout heeft. er zitten namelijk 2 schoefgaten niet in de plank waardoor het bovenblad er niet op kan.

pff en of dat niet vervelend genoeg is, is ook nog is de voetenplank van de kinderwagen kapot :(

we kwamen hier om 17.00 achter en je kan de babydump alleen bellen tussen 9.00 en 16.30 op maandag tot en met vrijdag. dus we kunnen pas maandag bellen :(

2. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Das balen meid! Ik neem aan dat je alles nieuw hebt gekocht, dus geen showroom model? Want dit is echt erg!

En ook je kinderwagen nog eens! Ik heb nog nooit klachten gehoord over babydump, maar dit mag echt niet... Succes maandag met bellen!

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wat ontzettend vervelend! Zelf (gelukkig) geen ervaring mee; onze kinderwagen kwam er ook vandaan, maar echt helemaal blij mee.

Zit er geen filiaal in de buurt? Ik had er als ik maandag pas kon bellen echt al verhaal gaan halen eerlijk gezegd..

4. emje

emje Niet meer actief

helaas is er geen filiaal in de buurt. wij hebben zelf ook nog geen auto dus is het erg moeilijk. het is een nieuwe kamer die we besteld hadden maar blijkbaar is er iets fout gegaan. ik ga maandag meteen bellen en hoop dat ze het kunnen oplossen. gelukkig heb ik nog wel even tot de bevalling. maar de kans is groot dat ik de laatste 3 maanden het bed niet meer uit mag dus we willen alles snel klaar hebben. het is trouwens de babykamer ambiente

5. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    oh wat vervelend zoiets zeg! zou ook echt enorm balen!
    maar ik neem aan dat ze het wel goed oplossen, misschien is er wat foutgegaan dat je per ongeluk showroommodel hebt gekregen ...
    succes maandag, balen dat het nu weekend is zeg moet je nog een paar dagen wachten met bellen...
    maar zou het zeker niet pikken en een andere vragen!

6. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Jeetje, wat ontzettend balen zeg! Kan je morgen niet naar een filiaal bellen en het zo proberen? (al denk ik dat ze je verwijzen naar de klantenservice, maar niet geschoten is altijd mis)

Ons kamertje is vorige week geleverd en was gelukkig wel goed (Miami) maar ook wij gingen er al vanuit dat er waarschijnlijk iets niet goed zou zijn...Ontzettend balen natuurlijk altijd als dat idd zo is.

Hoop dat het snel opgelost is!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    balen meid, ik heb het wel vaker gehoord bij de babydump dat er iets beschadigd was maar altijd als je belt lossen ze het direct op. Of je krijgt een nieuw onderdeel/nieuw kamertje of je krijgt korting...

8. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wij hebben onze kamer ook van babydump.
    Bedje, kast en commode hadden alle 3 beschadigingen. Gebeld en zonder enige uitleg te geven of de reprimande die ik had voorbereid in te zetten maakte ze een afspraak om alles zelf te komen vervangen. Inclusief demonteren en monteren.

Het is natuurlijk wel vervelend maar het was, bij ons, ook wel weer zo opgelost...

9. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    446
    83
    Limburg
    Wij hebben ook onze spullen van de babydump en bij ons was er 1 deurtje van de kast beschadigd. Hier een mail met een foto erbij gestuurd naar de babydump en toen werd ik 1 of 2 dagen later ofzo gebeld door hun en is het prima opgelost.

10. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden. erg fijn om te horen dat het bij jullie zo goed is opgelost. dan zal het bij ons ook wel goedkomen :D

11. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Bij de babydump heb je 9 maanden service. Wil zeggen dat als je zwangerschap verdrietig afloopt, je alles terug mag geven. (ook als het in elkaar staat). Zou het kunnen dat deze al ooit eens bij een andere klant heeft gestaan?

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Maar dan zou je toch zeggen dat de spullen niet zo beschadigd mogen zijn...
    Vreemd is het iig wel!

13. emje

emje Niet meer actief

daar dachten wij ook al wel aan. het kan ook zijn dat mensen deze kamer hebben teruggestuurd vanwege de constructiefout van de commode. en dat deze kamer dan per ongeluk weer aan ons geleverd is.

14. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    mag ik vragen welk kamertje je hebt?

15. misa

misa Niet meer actief

Ooh wat ontzettend balen..! Dit mag natuurlijk niet. Ik zou maandag ook bellen en volgens mij doen ze echt niet moeilijk hoor. Ik zou wel van ze verwachten dat het niet (weer) een lange levertijd heeft. Dat laat ze maar anders oplossen!
    Succes ermee!

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dit had ze al aangegeven ;)

17. linnywonderbaby

linnywonderbaby Actief lid

11 dec 2007
    212
    1
    16
    Limburg België
    hallo,

Wij hadden ook in de kast 2 beschadigingen en de luiertafel met bad waren de schroefgaten verkeerd uitgeboord waardoor de platen vanachter (niet zichtbaar) volledig kappot waren. toen had ik een mailtje naar hun gestuurd, en aangezien wij in belgië wonen hebben ze gratis de deuren vervangen en een volledig nieuwe luiertafel gegeven.

Heel positieve ervaring.

18. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    hmm overheen gelezen.

Ik zou gewoon iemand van de babydump laten komen dat lossen ze vast wel op.
    succes ermee iig ..

19. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Grrrr....associaal zeg! maandag gelijk bellen en met de hormonen die nu door je lichaam heen gieren kun je beter je partner laten bellen....(uit ervaring met een voorval bij karwei over latex)

Laat maar weten wat ze zeggen maandag ben benieuwd

Deel Deze Pagina