Dit kindje wordt 1 jaar, laat de ouders beslissen wat ze doen, het gaat hier om een foto op een taart... niet de inhoud ervan..... man man man, moet niet gekker worden op dit forum. *zucht eens even diep ..... * Edit: aangepast door moderator
Kunnen we ook alsjeblieft gewoon in de nederlandse taal blijven forummen, zodat iedereen het begrijpt? Alvast bedankt!
Sorry hoor, maar vind al die woorden die er nu over en weer vliegen echt te zot voor woorden. Volgens mij zitten we op een NEDERLANDS forum, schrijf dan ook gewoon in het Nederlands zodat iedereen het kan volgen. Slaat gewoon echt weer nergens op. Volgens mij ging het over Hema taart en ja die is lekker, wat er ook in mag zitten
en IN hema taart zit varkensvlees.. je eet dus varkensvlees meid.. Selamun aleykum is de vredesgroet tussen moslims.. Edit moderator: post deels aangepast.
ik was ook niet van plan met jou in discussie te gaan don't worry ! was sowieso niet van plan enige discussie te starten.. als je goed leest.. heb ik dat ook niet gedaan ! later aligator.!
AAH boeey .. PB's mpgen niet geplaats worden !.. sorry meid.. ff het beleid lezen want volgens heb jij alleen gelezen dat er in het nederlands geschreven moet worden maar heb je overgeslagen dat ene PB niet openbaar mag worden gemaakt !.. en als je me had gevraagd de PB ook in 't topic te plaatsen had ik 't gedaan... want ik ben 't eens met wat ik heb gezegt ! mag de wereld lezen !
de reden dat ik je een PB stuurde is dat ik geen discussie in 't topic wilde.! edit moderator: Deel verwijderd. Persoonlijke aanval. In iedergeval topicstartster gaat de taart bestellen.. KLAAR !
Graag ON-TOPIC blijven. Een ieder die elkaar op bepaalde punten wil wijzen dit kan ook met een Pb. Het onderwerp is nog steeds de hemataart met foto! Daarnaast tekst in het Nederlands schrijven. Zie hiervoor ook de forumregels 1.4. Kwebbel
Ja als we nou gewoon antwoorden op de vraag ipv hele andere meldingen te doen, en als het dan zo is dat je als moslima/moslim iemand ergens op wil wijzen doe dit dan idd persoonlijk bv via PB of mail of wat dan ook, maar blijf on topic, blijft het tenminste ook een beetje gezelliger!
wat een onzin.. Er wordt op het forum zo vaak gebruik gemaakt van de engelse taal..er zijn zat mensen die daar ook geen snars van begrijpen.maar daar maakt niemand een punt van. Een moslim is verplicht die groet te gebruiken naar andere moslims toe..en deze wordt in het arabisch gebruikt..niemand die gilt als ik het woord whatever of een zin als how are you, whats up of noem maar even wat gebruikt. Het onderwerp werd gelatine..en waarom een pb sturen als ik het hier kan zetten en iedereen er informatie uit kan halen. het was niet alleen naar sarah of sweetangel..maar aan een ieder.. hierbij laat ik het voor wat het is..alles is gezegd..
Ik heb nooit geweten dat er trouwens varkens gebruikt worden voor gelatine, wie weet zit dat in nog veel meer nederlandse producten waar we geen weet van hebben, want van gelatine zou ik het niet verwachten. Zucht...ik dank god op mn blote knietjes dat ik geen moslima ben.
de taarte zijn heerlijk en ja ook jou meisje kan het gewoon vieren met een heerlijke taart. je bent wel van een helle oude stempel om zo streng te zijn om het niet te vieren. het is voor de lol en niet echt een supper de luxe feest toch. gewoon om je meisje een leuke dag te bezorgen. succes ermee en een fijne verjaardag met een overheerlijke hemataart dat hij jullie maar mag smaken.
Ik dank God elke dag op mijn blote knieeen dat ik moslim ben Elhamdullilah! (God zij dank) Lovewinnie: heeft niets te maken met de oude stempel. Wij leven volgens onze religie..de Islam. Islam betekent overgave.. Een moslim geeft zich volledig over aan zijn Schepper (Allah) en behoudt zich dus ook aan Zijn regels. Als dat betekent dat we geen hema taart kunnen eten so be it. (oops mocht geen andere taal gebruiken he) Dan maak ik zelf toch een lekkere taart..