Bijna uitgerekend en ziek

Discussie in 'Gezondheid' gestart door N2 Pink or blue, 23 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. N2 Pink or blue

22 feb 2017
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Op dit moment ben ik 39.1 weken zwanger van mijn tweede kindje.
    Het rommelt bij mij al weken in mijn buik, maar zet niet door.
    Door een zenuwpijn die ik in mijn bovenbuik heb slaap ik al tijden niet tot heel slecht. En omdat ik zo moe daarvan ben vroeg ik mijn verloskundige afgelopen dinsdag of ze me wilde strippen.
    Dat wilde ze wel. Helaas bleek dat ik nog geen ontsluiting heb en kon ze me dus niet strippen.
    Na die strip-poging kreeg ik wel enorme pijnlijke harde buiken. Maar doorzetten deed het niet..
    Nu 2 dagen later ben ik ziek.. :(
    Mijn dochter van 3,5 loopt al dagen te snotteren hier in huis en ik vond dat mijn weerstand zich met mijn weinig slaap nog dapper stand hield.
    Gister avond merkte ik dat ik delen van de slijmprop aan het verliezen ben.
    Al tijden kijk ik enorm uit naar het baby'tje in mijn buik, maar nu voel ik me zo niet fit..
    Iemand ervaring met ziek zijn en bevallen?

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.321
    10.286
    113
    Tijdens mijn zwangerschap had ik blaasontstekingen en was daar al maanden beroerd van. Uiteindelijk bleek dat ik ook al een paar dagen eerder weeen had. Had veel pijn in de rug en kon nauwelijks slapen snacht.

Op de dag zelf de pijn die hoort bij de bevalling maar had geen last van de misselijkheid. Het was net of dat gewoon aan de kant geschoven was, moet wel zeggen dat ik een paar dagen na de bevalling goed ziek was.

3. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Ik was heel erg verkouden bij de bevalling van de tweede. Heb mede daardoor een bijholte ontsteking opgelopen die mijn kraambed behoorlijk verpest heeft. Ik dacht dat een bevalling niet zou beginnen als je je ziek voelt, maar dat bleek niet te kloppen. Sterkte in elk geval.

4. N2 Pink or blue

22 feb 2017
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh dat is minder zeg..
    Ik ben hier nog net niet vergroeid met mijn zoutoplossing haha

5. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Ik gebruikte al xylometazoline vanwege veel last van verstopte neus tijdens zwangerschap maar heeft het niet voorkomen. Persen met je holtes vol snot is kennelijk geen goed idee.

6. Roodwang83

Roodwang83 Actief lid

12 okt 2015
    263
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had een behoorlijke griep tijdens m'n bevalling, op het eind 39,5 gr koorts. Beleefde veel in een roes. Je gaat op de automatische piloot. Merkte op dat moment niets van m'n griep.

7. N2 Pink or blue

22 feb 2017
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff ook nog koorts.. Dat is helemaal rot zeg..

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik heb in de afgelopen periode behoorlijk wat vrouwen zien bevallen die op dat moment ziek waren (tsja, het heerste enorm in januari/begin februari). Over het algemeen weet je lichaam toch wel kracht te vinden om te baren, ook al lijkt het van tevoren niet zo.

Ik was bij mijn tweede bevalling zelf ook echt goed ziek: koorts en heel erg hoesten. Niet ideaal inderdaad, maar ik had er vooral na de bevalling last van eigenlijk.

Deel Deze Pagina