Wat is het nut ervan om te weten " of iemand hier tegen is?" Mooie actie toch van de hema? Er mogen wel meerdere ketens volgen.. tenslotte is het toch heel normaal of iemand een hoofddoek wilt dragen of niet? ongeacht haar geloof of afkomst.. or whatever..
Wat is het nut van alles? Ik vind het vrij schokkend dat mensen 'tegen' de verkoop van hoofddoeken zijn door een warenhuis dat damesmode verkoopt. Ze verkopen ook panty's.
Hoe kan iemand hier nou tegen zijn? Het past wel in het beleid van de HEMA. Typisch wel dat er meteen een discussie over ontstaat en het een krantenbericht waard is.
Ja dat meende ik dus ook hoor Wij hebben hier in ons kleine stadje een miniHema en daar werkt ook een meisje met een hoofddoek.
Huh? Ik ben 3 kwartier geleden bij de hema geweest, en ben aan de kassa geholpen door een meisje met een hoofddoek op. En niet de eerste keer. EDIT: spuit 11 hahahaha
Wil je misschien je eigen tekst teruglezen en dan eerlijk aangeven wat je als klant(on)vriendelijk hebt ervaren. Het groene of het rode gedeelte? En misschien nog belangrijker: wat heeft ene te maken met het andere?
ik vind het onzin, vooral dat het zo opvallend moet...hang ze gewoon tussen de hoeden en/of sjaaltjes, en anders een speciaal hoekje met alle itemsvoor ale geloven, zoals kruisjes ernaast, keppeltjes, boedahbeeldjes etc..
Ik zou het logischer vinden om de hoofddoeken terug te vinden bij de haaraccessoires, de kettingen met kruisjes bij de sieraden, de boeddhabeeldjes bij de huisraad en keppeltjes heb ik nooit gezien bij Hema maar als ze die hebben dan bij de hoofddeksels.
ahhaah nou dat kan je wel zeggen mrsnuke, even mijn cleaner er net doorheen gehaald...kreeg het niet weg