En de service is ook goed. Had zo'n houten blokken trein cadeau gekregen voor zoonlief. Maar het hout begong snel te splijten. Naar Hema zonder bon (want was een cadeau geweest), dadelijk een nieuwe gekregen die ze eerst uitvoerig hebben nagekeken.
Ik zweer bij de make up van de hema. Het gebak corrigerend ondergoed rompers ondergoed voor iedereen en sokken truitjes voor de jongste en kleding voor mezelf.
Ha ha blijkbaar zitten er veel Hema fans op zp. Kan ik met een gerust daar eens wat dingen aanschaffen . Titel van het topic is trouwens gewijzigd zie ik. Eerste keer dat ik dat meemaak maar het zal niet duidelijk genoeg geweest zijn...
Alle make-up of zijn er dingen die wat minder zijn? Want heb de laatste maanden geprobeerd wat meer make-up te gebruiken (mislukt trouwens) en heb al heel wat miskopen achter de rug. Oh eens kijken voor corrigerend ondergoed. Kan ik wel gebruiken maar vind het meestal enkel in te kleine maten.
De babyspullen komen vaak terug maar zijn hier niet meer van toepassing. Verder lees ik vaak rookworst en gebak. Die ga ik in Maastricht eens proberen. Las ook iets over cava. Welke is dat dan? Handig nu het mooie weer er stilaan aan komt . En de volgende keer ik handdoeken en beddengoed nodi heb, ga ik het ook daar halen. Bedankt voor alle tips!
Ik heb mn hele make up tas vol met hema make up: 2x mascara ( een krul en een verlengende ) 2x blush een rodere en een wat bruinere Consealer voor onder mn oog oog potlood en een soort stift. 7 soorten lippenstift ( gewone longstay en 24 hour stay ) Bronzing pearls Oog schaduw Wenkbrauw potlood En make up base Dan de kwastjes etc ook nog. Foundation gebruik ik niet dus dat weet ik niet ( ik heb BB cream van loreal ) Ook gebruik ik haar producten zoals krul versteviger en haarspray en voor de mannen gel. Scrub voor mn gezicht en mn lijf douchegel. Make up remover, lotion, dag, nachtcreme. Beddengoed zwemgoed handdoeken als je hier hema roept loopt alles weg En ook hier hema verzekering dus ook nog een 10% korting hahaha *omg ik koop er echt veel!!!!* Edit ik heb van hun corrigerend ondergoed maat L
Oh hoe vallen de kledingmaten voor vrouwen? Zie dat het tot maximum xl gaat en weet niet of dat gaat passen...
Ik hou nogal van de koffiepads, de rose en de cava. Oja en de kruimelvlaai is ook berelekker... Mmmmm...alleen maar vreetwerk noem ik weer op... De lippenstift is ook goed!
Ik koop er echt van alles! Bijna alle babyuitzet had ik er gekocht. De basic stretch t-shirts zijn fijn. De basic vestjes in tig kleuren ook. Ondergoed, bedtextiel, bedtextiel, keukentextiel, pyjama's voor de kids, kinderkleding, sokken, gordijnen (al vind ik de afwerking soms niet mooi. Maar voor de slaapkamers kan het best), plissé gordijnen zijn super, woonaccessoires, naaispullen (garen bv., maar ook de spijkerstof kniestukken die je zo op de kapotte spijkerbroek van je kinderen strijkt), kantoorartikelen, opbergboxen met clipsluiting, taart, fotolijsten, fotoboeken, wattenstaafjes, paaseitjes, panty's, dekbedden, etc...... Als ik iets snel nodig heb, bedenk ik eerst of de hema het misschien heeft, want daar woon ik in de buurt. Ik had laatst plamuur nodig, kon ik niet vinden in mijn hema, was ik toch naar de bouwmarkt gegaan. Bleek dat ik verkeerd gekeken had, want ze hadden het gewoon . En die tasjes van de hema zijn ideale pedaalemmerzakken . Love it!
Rookworst! Hmmmm. Alleen de Hema worsten en die ouderwetse van de Zwan zijn goed genoeg (zwijmel)... Alleen de gedachte al zorgt ervoor dat ik weer wil terugkeren naar ons kikkerlandje...
Taart, stretchrompers, yoghurtrozijntjes, badstof pyjama's, bak stiften uitwasbaar ivm kleding, online fotoboeken.
Ik koop er echt van alles, taarten, kaarten, kado's, kleding voor zoontje, sokken, ondergoed, beddengoed, woonaccessoires, rookworst, paaseitjes, verzorgingsartikelen etc... Ik vind de hema ook erg origineel en betaalbaar. Ze kijken goed naar de trends en vertalen dit naar een eigen lijn...
Hier nog een grote Hema fan! Sinds de geboorte van onze oudste koop ik echt heel erg veel bij Hema. Idd leuk en origineel,...... Gewoon lekker online bestellen en uitproberen
De douche mousse in de paarse fles.. Oooh, wat is dat lekker! Zo zacht! Veel fijner dan gewone douchegel of zeep! Oh, en de kaasbroodjes, al verschilt dat wel heel erg per Hema-restaurant. Als ze mooi geel zijn, zonder bruine randjes.. Woah!