Ik heb geen ervaring met de hema testen. Maar gaan de kruidvat testen eruit? Dat lijkt me toch haast onmogelijk ze vliegen de toonbank over!
Hoi, Ik heb gister een kruidvat midstream test gekocht, vroeg om de voordeelverpakking maar dit was de laatste en ze gingen eruit zei ze, ik stond er ook versteld van en dat heb ik ook gezegt! Ze zei dat dat wel vaker gebeurde met goed draaiende artikelen!
Wow wat balen zeg! Ik zag vandaag wel dat je dezelde testen als die kruidvat testen op testen.nu ofzo kunt bestellen. 3 voor 5.99 euro. Maar het is gewoon makkelijker om goedkope testen in de winkel te kopen. He balen man!
hoi tinkerbell, ja, ik hoop maar dat die andere testen van het kruidvat (2 voor 5 euro, geen midstream) blijven. Ik ga er een beetje vanuit dat die ook zo goed zijn!
De testen van de Hema zijn exact hetzelfde als de kruidvat midstream. Dus de grotere witte test met blauwe lijntjes. En dezelfde test werd in Engeland bij Boots verkocht maar die heeft ze vervangen door eenbijna gelijke test maar die krijgt een kruisje. Misschien gaat Kruidvat ze vervangen door die met een kruisje? Zie foto hieronder....als je erop klikt is het iets groter.
Hoi Ik heb wel een keer een hema zwangerschapstest gebruikt. Ik vond hem erg prettig, maar in vergelijking met die testen van internet etc was hij best prijzig rond de 10 euro ofzo. Het dipstikje ervan vond ik ook wel grappig, die testen die ik nu heb van sensitest etc hebben zo een slap stikje eraan en zijn erg dun maar die van de hema is zeg maar groter en hard en hij is ook voledig absorberend zeg maar, er zitten geen kanten op met plastic ofzo,...as ik het zo goed uitleg haha Ik was toen ook zwanger toen k hem gebruikte (helaas mk) maar hij gaf VET snel aan dat ik t was en heel duidelijk Dus goede test alleen wel duurder dan die van t kruidvat
Ik heb een goede ervaring met de test van de Hema. Foto staat in mijn album. Ik vond het een fijne test om te gebruiken. Ik heb er ongeveer 7 eur voor betaald, maar dat was vorig jaar.
Wij hebben ook al een tijd moeite om zwanger te worden. Op advies gaan we nu gebruik maken van ovulatietests. Een tip: Bij www.babyboomshop.nl krijg je nu een grati s extra starterspakket met 25 ovulatietesten en 5 zwangerschapstesten ! Je moet alleen ergens een stukje schrijven zoals ik nu doe en deze naar hun op te sturen als bewijs, en dan krijg je het extra pakket t.w.v. eur 27,- helemaal gratis! Doe er je voordeel mee!