o sorry ja nu wel.. Maar k weet niet of t een streepje is hoor, misschien zie je t in t echt beter dan op de foto? Misschien morgen nog ene keer testen? Good luck..
Ik zie heeeeeeeel licht blauw iets op de normale foto van je test. Maar ik weet niet zeker hoor, kan ook gewoon zon indroog lijntje zijn ofzo.. Ik zag ook een keer zoiets en was toen niet zwanger, maar wie weet jij wel. Over een paar dagen nog een keer testen dus! Ik hoop het voor je(laat het weten ok )
Volgens mij zie ik ook een superdun lijntje, maar je moet wel heeeel erg goed kijken. Ik zou over een paar dagen nog eens testen. Wie weet!
Ik zit zelf ook met zo'n rare test.. het kan raak zijn maar het kan net zo goed onzin zijn en een indrooglijntje zijn.
@Bo20: zie ik nu goed dat je 7 dagen voor je NOD al hebt getest? Misschien moet je over 7 dagen opnieuw een test doen. Dan zal ie vast duidelijker zijn. Liefs
Ja, ik dénk dat het 7 dagen voor NOD is. Want ik heb niet echt een goed idee van mijn cyclus. Ik ga van zo'n 34 dagen uit.. Daarom is deze vage schaduw op de test ook zo onzeker.. Ik test zeker weer, maar wacht eerst wel af..