Ovutest sensitest midstream

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nikki23, 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki23

    Nikki23 Fanatiek lid

    26 mei 2007
    1.907
    1.878
    113
    Heeft iemand ervaring met deze ovutesten? Lees wel veel over de dipsticks maar niet over deze. Ik gebruik ze nu sinds een aantal dagen, maar nog geen ei te bespeuren en ook niet in zicht...zit nu al op dag 23 van mijn cyclus en mijn vorige cyclussen waren 31 en 37. Zat altijd gemiddeld op 34,35 dagen. 2 dagen voordat ik met deze testen begon geruikte ik van een ander merk (ook ooit eens via internet gekocht) en daar waren al wel VEEL duidelijkere streepjes op te zien...
    Dus ik vraag mij af of deze testen wel goed zijn!? Het lichte teststreepje wat er ontstaat heeft trouwens aan een kant een heel dun donkerder lijntje.
    Vaag he!?
    Misschien dat iemand ervaring hier mee heeft?
     
  2. Nikki23

    Nikki23 Fanatiek lid

    26 mei 2007
    1.907
    1.878
    113
    Niemand?
    Dan ga ik toch maar weer andere bestellen....
     
  3. Rox

    Rox Fanatiek lid

    14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ik heb ze deze maand gebruikt maar had er geen piek mee... ik was te vroeg begonnen.. dus toen ze op waren ben ik naar de kruitvat geraced en 2 dagen later had ik mijn piek.... die nacht gelijk mijn eisprong...

    succes
     
  4. Trees

    Trees Niet meer actief

    Zijn dit de testen met het hartje? Ik heb ze toevallig vandaag met de post binnen gekregen. Ik heb er net één gebruikt en deze was al positief :confused: Wat wel kan kloppen want had gisteren vruchtbaar slijm en heb naderende eisprongsteekjes. Ik heb er verder niks raars aan ontdekt. Het enige wat me opviel was dat de testlijn helemaal onderaan iets donkerder van kleur was. Verder waren beide lijnen even dik dus ik ga uit van positief. Mijn ervaring tot nu toe is dus positief ;)
     
  5. Trees

    Trees Niet meer actief

    Het enige wat wel negatief was dat ik deze helemaal niet had besteld :( Ik wilde gewoon de goedkope stripjes hebben. Moet maandag dus weer bellen.
     
  6. MelMel

    MelMel Fanatiek lid

    12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    hey meiden

    ik gebruik voor het eerst deze maand de midstreams van sensitest.
    daarvoor altijd de casette,s.
    Het testlijntje word als ie droog is bij mij ook aan de rechterkant donkerder...
    Ik weet het niet...
    Vind het testvakje ook wel een beetje klein...
    Hij word nu wel ''iets'' donkerder maar dat komt omdat ik over ongv. 4 dagen m,n ei heb ....

    Ik laat nog even weten of ie ,n werk heb gedaan (voel m,n ei ook) ;)

    Liefs Melanie
     
  7. Moaatje

    Moaatje Fanatiek lid

    19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ik had ook de ovutest van sensitest en volgens die test ovuleerde ik niet.
    Twee weken later vertelde de sensitest zwangerschapstest wel dat ik zwanger was.

    Test twee bleek gelukkig gelijk te hebben :D .
     
  8. Nikki23

    Nikki23 Fanatiek lid

    26 mei 2007
    1.907
    1.878
    113
    Ja, laat maar even weten Miamel! Ben wel benieuwd!
    Nog steeds geeft de test een heeeeel licht streepje aan...snap er niks van.
    Zit vandaag al op dag 24 van de cuclus...zal vanavond weer even een test doen.
     
  9. joseetje26

    joseetje26 Fanatiek lid

    30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    die testen zijn prima kijk

    gr jose
     
  10. Nikki23

    Nikki23 Fanatiek lid

    26 mei 2007
    1.907
    1.878
    113
    Hoezo kijk? Jij hebt de dipsticks in je album staan toch?
    Of bedoel je dat niet?
     
  11. MelMel

    MelMel Fanatiek lid

    12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hey meiden

    Moet een deze dag m,n ei hebben en het testvak is nog steeds zo goed als leeg !

    Bij de cassete,s die ik eerder altijd gebuikte zag ik m ruim van te voren dokerder worden...

    Nou volgende maand weer gewoon cassete,s....

    Liefs melanie
     
  12. joseetje26

    joseetje26 Fanatiek lid

    30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hahaha ik heb maar een halve zin neergezet sorrie , ik wilde zeggen kijk ff in mijn album naar die testen van sensitest ( dipstick) ze zijn goedkoper dan de midstream en veel duidelijk ook vooral omdat dat andere testvakje inderdaad klein is, en je kunt deze makkelijk naast elkaar leggen om te vergelijken

    gr jose
     
  13. MelMel

    MelMel Fanatiek lid

    12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hey joseetje !

    Keek net even in je album en die dipsticks lijken wel makkelijker zeg!
    Raak je soms niet in war met die streepjes?( heb ik ook haha)
    Dacht je bijv niet dat je je ei op dag 17 had inplaafs van 18?
    Van de donkerste moet je uitgaan toch ? (1e of 2e donkere streep?)

    Liefs Melanie
     
  14. Sens

    Sens Bekend lid

    24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ik gebruik al een jaar de midstream testen van sensitest en tot op heden geen klachten. Je moet de ovutesten wel een beetje "leren lezen" om na te gaan wat nu echt het donkerste streepje en dus de eisprong is.

    Succes!
     
  15. joseetje26

    joseetje26 Fanatiek lid

    30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hoi miamel. nee ik raak niet in de war, zolang je flink klust rondom de dagen van de duidelijke streepjes is het goed, het ziekenhuis adviseerd om de dag, dus het hangt niet af van precies dat streepje dat het donkerst is, en ik test vaak 2 keer op een dag he? daardoor lijkt het soms wat verwarrender

    de donkerste streep is dus ook niet de eisprong, na de donkerste streep springt je ei binnen 24 tot 36 uur. bij het meest rechtse kaartje in mijn album was de test op dag 14 om 11:00 s,avonds en de test 15.1 nog geen 12 uur later dus je ziet hoe hard het ineens kan gaan

    gr jose
     
  16. Nikki23

    Nikki23 Fanatiek lid

    26 mei 2007
    1.907
    1.878
    113
    Nou, volgens de test NOG STEEDS geen ei in zicht en de het teststreepje wordt ook echt niet beter zichtbaar! Ik vertrouw deze testen echt niet meer...zit al op dag 26. Ik wacht het nu wel gewoon af...
     
  17. tibisai

    tibisai Actief lid

    zou ik ook doen
     
  18. MelMel

    MelMel Fanatiek lid

    12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Ik heb toch nog een duidelijk streepje gehad !
    Bijna net zo donker als de controlestreep.
    Wel een beetje laat...
    Misschien word de volgende nog donkerder?
    Ik wacht het af....

    Liefs Melanie
     

Deel Deze Pagina