Ben benieuwd naar het plan, maar vooral hoop ik voor jullie snel duidelijkheid, wat dat ook mogen zijn. Als het beestje een naam heeft kan je tenminste verder. Nu niet Sterkte!
Fijn dat je een goed gevoel hebt bij deze arts. Hoop op snel duidelijkheid voor jullie. Wat duurt het allemaal toch lang.
Wat fijn dat je een goed gevoel hebt bij de arts. Je moet wel opnieuw beginnen maar als die zijn werk wel goed doet kost dat uiteindelijk minder tijd.
Hoi Mel die vlekjes zijn een virale infectie. Moeten goed opletten dat ze niet suf wordt en hele hoge koorts krijgt kan idd naar haar hersenvliezen gaan...
Thanks Ladies ook wij zijn heel benieuwd naar de 14de.... Hopelijk is ons gevoel juist en gaan we eindelijk stappen maken.. je wil gewoon weten wat er is, stopt het? Zit het alleen in haar hoofdje of mogelijk in organen? Wat betekent het? Kan ze er oud mee worden pffff zoveel vragen....
lieverd wat een rollercoster zeg! Ik hoop dat je nu echt tot een behandeling komt! dit kan niet verder!En wat nog eeb kabfe weg te gaan! Dikke knuffel
Wat goed dat ze een WES ( genetisch onderzoek) gaan doen. Krijgen jullie daar meer informatie over en hebben jullie zelf al bloed geprikt? Het gaat dus nog wel even duren maar ze pakken het wel goed aan zeg
Hoi Christel nee wij hebben nog geen bloedgeprikt. Donderdag is.DE dag dan horen wij het behandelplan en welke onderzoeken er gaan plaatsvinden. Ik hoop dat we niet weer teleurgesteld gaan worden.... nu gaat het weer even heel.goed met ons meisje. Ze is vrolijk een keer niet ziek.. Dus even heerlijk genieten. Vanmiddag gingen haar broertjes paardrijden nou zij er ook even op zo onwijs schattig. Ze is zo gek op haar broertje zal een echte boef worden .... vrijdag gaan we heerlijk 2 weekjes op vakantie zo'n zin in. Even weg even niets... mijn moeder zit nu in de bestralingen en nu maar hopen dat het goed aanslaat....
Heel veel succes morgen. Ik denk aan jullie!! Wat fijn dat er geen uitzaaiingen zijn!! Geniet Alvast van jullie vakantie jullie verdienen he!Kus
Nou dames jullie zullen het niet geloven... we werden gebeld de arts was ziek.. ok kan gebeuren. Nieuwe belafspraak volgende week donderdag tussen half 1 en half 6... ik zei dacht het niet... Wij zijn op vakantie en ze belt maar tussen half 1 en half 2. Zonet stuur haar dossier maar door naar Utrecht... tja mevrouw ik zal er een notitie van maken maar kan het u niet beloven. .. ik zei maar ik wel. Wat een k... ziekenhuis zeg ongelooflijk. .... Zo teleurgesteld. 2 weken naar toegeleefd en weer voor niets... zijn nu onderweg jaar Dinant. Even lekker eruit. Als ik donderdag meer weet laat ik het gelijk weten. Super bedankt dat jullie zo met ons meeleven doet zo ontzettend goed. Dikke knuf voor jullie allemaal!
Eerlijk gezegd zou ik zelf nu verder gezocht hebben naar een ander ziekenhuis, dit is echt niet te geloven zeg, ik zou eens een aantal ziekenhuizen bellen en vragen naar andere geneticussen en wie denkt te kunnen helpen, ergens een second opinion aanvragen. Probeer van je vakantie te genieten meid 💕
Lieverd wat ongelijk klote zeg. Helaas heb ik ook slechte ervaringen met het Lumc !(dingen vergeten,brieven kwijt etc). Hopelijk weet je Donderdag echt meer en voor nu probeer toch te genieten van je wel verdiende vakantie😘