Hemagiomen in het hersenbot

Discussie in 'Aangeboren afwijkingen' gestart door Sorraya41, 31 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Gefeliciteerd met jullie mooie dame

2. oxbow

oxbow Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie mooie dochter... Alweer 1 jaar.

Hoop dat jullie een mooie dag hebben.

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Nog gefeliciteerd met je dochter. Hopelijk hebben jullie een prachtige dag gehad. Kus

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.296
    10.265
    113
    Nog gefeliciteerd!!

5. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Ahhh wat een prachtig meisje!! Ze ziet er super gelukkig uit. Heel veel succes verder in het ziekenhuis!

6. Schrikje41

Schrikje41 Actief lid

29 mrt 2013
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Wat een schatje :)

7. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Dank jullie wel allemaal.... heb natuurlijk de mooiste foto geplaatst😆. Morgen is het D-day.. op naar het Erasmus zooooooooo spannend.

Mevrouw schommelt weer lekker met haar temperatuur en eet voor geen meter. Ben zo nerveus....

8. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.445
    1.129
    113
    Veel succes morgen! Hopelijk kan de arts jullie wijzer maken en een diagnose stellen.

9. oxbow

oxbow Niet meer actief

ik wil je even heel veel succes wensen en ik hoop zo dat jullie nu echt duidelijk krijgen wat er met jullie meisje aan de hand is.
    Dit heeft al veel te lang geduurd.

10. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Succes vandaag

11. maliro

maliro Niet meer actief

Succes vandaag! Hopelijk antwoorden en goed nieuws

12. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hoe is het gegaan vandaag

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Denk aan je !

14. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    Dank j7llie wel lieve dames...Was een lange dag vandaag. Helaas geen antwoorden gehad maar wel inzicht in de problematiek die behoorlijk ernstig is. Naast de schedel is ook het aangezichtbot aangetast en veel te dik. Gaat nu in overleg met arts aangeboren afwijkingen neuroloog klinisch geneticus etc en strategie bepalen in ieder geval een aantal biopten nemen vanuit de schedel. 25 november een vervolg afspraak voor het plan van aanpak. Wordt een lange maand..... natuurlijk hadden wij gehoopt op antwoorden maar eigenlijk niet realistisch. Ze pakken het wel grondig aan. Haar koorts, eetproblemen slaapproblemen kno problemen alles pakken ze aan. Hier maken ze gelukkig wel de koppeling. Wij voelen ons gehoord en ons meisje gezien en herkenning op de problematiek. De medisch fotograaf heeft heel wat foto's van ons meisje genomen. Uitgesloten is wel de chronische botontsteking omdat dan het beeld van de ct anders was geweest.
    Wordt weer vervolgt.....

15. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Beste Soraya,

Wat een prachtige dochter en wat fijn dat jullie nu gezien en gehoord worden eindelijk!
    Ik lees (zo nu en dan) en leef mee, ook fantastisch dat je moeder schoon is (gek woord). Ik duim voor jullie!

16. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Wat een pittige dag qua info en gesprekken was t weer voor jullie. Goed om te horen dat je t gevoel hebt dat ze jullie serieus nemen en heel goed naar jullie meisje gaan kijken.
    Ik hoop dat ze volgende maand met wat antwoorden en aanpak kunnen komen. Sterkte weer en geniet vooral van dat fotogenieke dametje!!

17. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.296
    10.265
    113
    Wat fijn dat je eindelijk gehoord wordt!! Een hele spannende maand maar blijf duimen dat jullie antwoorden krijgen. Knuffel omdat jullie zo sterk zijn!

18. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Heftig nieuws! Maar er is nu tenminste actie! Ben heel benieuwd wat het nou precies is!

19. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.799
    8.469
    113
    Vrouw
    Ik heb je hele topic net gelezen.. wat een dramatische gang van zaken daar in Nijmegen! Vreselijk. Kan me voorstellen dat je daar geen vertrouwen meer in had en naar Utrecht wilde. Heel fijn dat ze je daar wel zo serieus nemen en naar die professor hebben doorgestuurd. Hopelijk geven de onderzoeken die nu gedaan gaan worden wel duidelijkheid en kan jullie meisje opgroeien zonder al te veel narigheid. Heel veel sterkte en ik denk aan jullie. Ik zal regelmatig even terugkomen om te lezen hoe het met jullie gaat.

20. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Heftig zeg. Hopelijk snel duidelijkheid!

Deel Deze Pagina