Vraagje ivm dochtertje van me vriendin

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mussie, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn vriendin haar dochtertje is nu 15 maanden. Ze heeft bijna 3 weken terug een prik gehad BMR en Men C. Die krijgen ze als ze 14 maanden zijn. Nu wil het dat die kleine niet meer wil slapen. (Ze had daarvoor nooit geen slaap problemen.) Ze wil absoluut niet meer liggen, niet in bed, niet op de commode niet in de box, noem het maar op. Ook sloeg ze steeds tegen haar hoofdje en bonkte met haar hoofdje tegen haar ledikantje aan. Het "hoofdbonken" wordt nu gelukkig wel minder, maar het gebeurd nog wel. Ook grijpt ze naar haar neus en oortjes. Dit alles begon 5 dagen na de prik. Ze moest toen vreselijk spugen en had koorts. Ze wilde ook niet eten, alleen een beetje drinken gelukkig weer over. Ze eet en drinkt weer goed en heeft geen koorts meer. De huisarts heeft er helemaal nagekeken maar kan niks vinden. Ook het CB weet niet wat er aan de hand kan zijn. Ze zijn nu bijna 3 weken verder en zowel die kleine als haar ouders zijn helemaal af. Ik vraag me af of er meer ervaringen zijn wat betreft die prik. Mijn zoontje krijgt hem pas over 4 maanden, maar ik kan me er nu al druk over maken :(
    Liefs, mussie

2. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Hoi,

Mijn dochter heeft met die andere prikken het meeste last gehad. De bmr/mc prik van 14 maanden heeft zij totaal geen last hoeven te ondervinden, terwijl zij van die andere prikken heel veel pijn heeft gehad, zo'n 1,5 uur na de inenting begon het feest.

Ik zou me niet al te druk maken om de inenting, bij elk kind valt hij anders uit

Groetjes Monique76

3. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    mijn dochtertje heeft de prikken ongeveer 1,5 maand geleden gehad en is er wel 3 dagen ziek van geweest, koorts (hoog).
    daarbij kreeg ze ook buikgriep dus dat was dubbelop.
    maar verder niks vreemds.
    ik zou me er niet te druk om maken.
    misschien heeft het niks met de prikken te maken wat dat kindje van je vriendin deed.

mejon

4. Niet meer actief

Dat klinkt eng.

Onze arts had wel gezegd, dat het ontzettende nare prikken zijn. We mogen tot 3 weken erna eigenlijk niets plannen zei ze.

Kijk eens op kritischprikken.nl

Mss vindt je daar iets.

5. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank jullie wel meiden.
    janne, ik heb gekeken op die site, vind hem erg interressant. Dankjewel.

Liefs, mussie

6. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    heeft ze geen last van haar doorkomende kiezen ?
    evy heeft namelijk 2 maanden lang last gehad en is nu ook 15 maanden..
    dat hoofdbonken kwam hier ook voor, tot tanden door dr lip aan toe..
    ineens was het duidelijk na 2 maanden dat ze tegelijkertijd 4 kiezen gekregen heeft ! en het bonken etc kwam dus niet avn de prikken.. daar heeft ze helemaal geen last van gehad. En voor kiezen jheeft ze nu de leeftijd.

7. Niet meer actief

8. Niet meer actief

9. Niet meer actief

nu ga ik mijn meisje wordt wakker.

10. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Dankje dankje dankje, lief dat je nog steeds reageerd op mijn berichtjes ;)
    Liefs, mussie

11. vonneg

vonneg Actief lid

4 feb 2008
    245
    0
    0
    woonbegeleider
    Harlingen
    Hier nergens last van gehad met die prikken, ik ben twee weken van tevoren met Tujababy van VSM begonnen (heb ik ook met de andere prikken gedaan) én een zetpilletje tegen de pijn van de prikken en hij heeft nergens last van gehad..... :D (God zij dank ;) )

Groetjes, vonneg

Deel Deze Pagina