Hemangioom/aardbeienvlekje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Mamvan2knullen, Feb 20, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leco1980

leco1980 Actief lid

Nov 25, 2013
    144
    10
    18
    NULL
    NULL
    Mijn zoon heeft ook een aardbeienvlekje op zijn hoofd, de kinderarts meet het iedere keer op de laatste keer was die 14mm, was niet gegroeid ten opzichte van de keer daarvoor. Word nu ook lichter en wat minder dik.

2. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

Feb 5, 2015
    1,258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Mijn dochter had er ééntje op haar kuit. In eerste instantie groeide hij, maar voor haar 4e verjaardag is hij weg getrokken en nu kun je er echt helemaal niets meer van zien. Ik dacht eigenlijk dat ze altijd vanzelf wegtrokken? Dat was mij toen verteld door de wvpk.

3. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    1,748
    223
    63
    Hier eentje op de neuspunt, daarom dus wel medicatie omdat door de snelle groei haar neusgat dichter ging zitten. Propranolol gekregen vanaf 11 weken tot 15 maanden. De kleur en dikte namen bijna direct al af. Nu is ze 3 geweest, en zit er nog een lichtroze vlekje. 95% is met 10 jaar uit zichzelf weggetrokken en anders kan ze het dan nog laten laseren.

Overigens prima bevallen de medicatie, t is in het begin wel een gedoe omdat het 3x daags is maar alles went. Ons meiske reageerde er ook he goed op en heeft er nooit last van gehad.

4. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

Apr 21, 2013
    3,539
    1,551
    113
    Min dochter heeft er 1 op haar rug. Met 3 mnd was die op z'n grootst. Inmiddels is die al gehalveerd.

5. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

Jun 8, 2010
    330
    0
    0
    Bezigheid momenteel, zorgen voor mijn gezinnetje.
    Landgraaf
    Mijn dochtertje heeft eentje aan de achterkant van haar bovenbeen, al sinds de geboorte. Blijft hetzelfde, geen probleem.

6. Puck1

Puck1 Bekend lid

Feb 3, 2009
    979
    9
    18
    Onze jongste dochter had er 1 op haar schaamlipje, ongeveer 8mm doorsnee. De ka heeft het in de gaten gehouden en als hij zou groeien zou er iets aan moeten gebeuren omdat hij op zo'n akelige plaats zat. Nu is ze 1,5 en van het plekje is niets meer te zien. Ik zou het gewoon even aankijken.

Share This Page