Driftig?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SheDevil, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Hoi hoi,

ik heb dus een kleine meid van 6,5 maand, en sinds een paar dagen valt het me op dat ze wat humeurig is.
    Ze wil alleen maar op dr buik en staan en rechtop zitten, logisch aan de ene kant, want ze heeft het helemaal ontdekt!
    Maar ze krijgt dan van die drift aanvallen.
    Overstrekken en alles aanspannen , dan word dr hoofje helemaal rood omdat ze zich zo kwaad maakt, en ze maakt er zo'n drammend geluid bij :x .
    Tja hoe 'typ' je zo'n geluid hahah.. weet iemand wat ik bedoel?!
    Ik vroeg me af of jullie kindjes dit soort gedrag ook vertonen, en of dat dit een voorbode is van een moeilijk/driftig kind? :(

2. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Komt me bekend voor hoor. Thom is er ook zo eentje. Die wil alleen juist niet op zijn buik liggen maar draait wel steeds er naartoe. Dat loopt dan binnen secondes uit op schreeuwpartijen ;) Als ie iets niet mag pakken en je legt het weg, schreeuwen binnen een tel. Als je niet snel genoeg een hapje geeft...pfff of als de kat of hond langsloopt en geen aandacht aan hem besteed...drama.
    En dat drammende geluid klinkt hier ongeveer als; uuuhhuuhhhuuuhhrggg! ;)
    Ik ben ook zeer benieuwd of dit een voorbode is, al zou ik daar niet verbaast over zijn aangezien ik mezelf ook een beetje ken :D

3. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Hm dus ze is niet de enige met die kuren hehe ;) en idd zo'n soort geluid is 't. Verschrikkelijk irritant en dwingend ook! En als 't 'n voorbode zou zijn, dan vraag ik me toch echt af van wie ze dat heeft. Ik was heel makkelijk in m'n baby/kindertijd, en m'n ex ook, voor zover ik weet :(
    Mss heeft ze 't dan van m'n zusje :p
    Tis ook 'n drama met verschonen. Pff en aankleden uitkleden zucht...

4. Alita

Alita Niet meer actief

hier ook, tja een temperamentvol meisje he, is ook een latina dus ja...
    Ook kan ze heel boos kijken schreeuwen maar dit is meer oefenen... hoop ik!
    Maar ze lacht ook veel en mama en papa hebben zelf ook geen geduld dus ze heeft het niet van een vreemde..haha
    Zal ook wel een fase zijn, niet?

Deel Deze Pagina