ik koop voor ayman bijna alles bij mexx, en voor pyjamaatjes en rompertjes vindt ik het merk petit bateau erg fijn... ik ben benieuwd wat voor merkjes jullie favorieten zijn, wellicht leer ik "nieuwe" merkjes kennen via jullie
Ook ik vind de rompertjes van Pitit Bateau het fijnst!Sluiten zo mooi aan! Kleertjes koop ik echt overal!Ik vind zelf de merken Baby Face,Mexx,Vinrose Baby en gewoon bijna van de Hema helemaal geweldig maar hét super merk vind ik: IMPS&ELFS! Wat hebben ze daar gave kleertjes van ik heb echt hele tassen vol gekocht ook al meteen 2/3 maten groter! Echt een heel leuk merk!Aanrader!
Qua rompertjes zweer ik ook bij Petit Bateau, vooral omdat Veerle te smal is voor de overige rompertjes en het is een mooie kwaliteit katoen. Kleding haal ik het liefst van de merken Taille 0, Imps & Elfs, Lief!, Bla bla bla en Ducky Beau. Allemaal veel te duur maar de goedkopere kleertjes vind ik het gewoon niet hebben. Eén keer iets bij Prenatal gekocht en de drukkertjes vallen er gewoon af, bovendien klopte de maat niet: haar hoofdje paste er niet eens door. Dan betaal ik liever wat meer.
Vooral bij Prenatal en H&M maar sinds kort ook bij een lokaal zaakje hier in de buurt of bij C&A die hebben vaak ook leuke kleertjes voor goedkope prijsjes ....
Rompers en sokjes meestal van de zeeman, verder koop ik graag bij sergant major, orchestra en basis dingen bij h&m en heel soms maak ik zelf wat
Imps & Elfs kun je vaak erg voordelig via internet bestellen bij bijvoorbeeld de site van ot en sien. Is dan wel van een seizoen eerder ofzo, maar maakt meestal niet uit! Ook leuk merk is IKKS! Hier ook rompertjes van Petit Bateau, ook Gemma is smal en lang en deze passen haar perfect. Waren laatst in Luxemburg en daar verkopen ze die rompertjes gewoon in de supermarkt. Afgeprijsd 2 st voor 7 euro. Verder heb ik ook Mexx en Noppies.
Hema, Zeeman, C&A, V&D, Bakkaboe, rainbowbabys, Prenatal, eigenlijk gewoon overal wat ik leuk vindt...
ik vind esprit helemaal geweldig en noppies staat tygo ook erg mooi, voor de rest mexx en hema groetjes janina
H&M. Vinden jullie het niet zonde, al die dure merkkleertjes? Mijn ervaring is dat het binnen no time niet meer past.
Hier koop ik nu kleertjes in verschillende merken: -Imps&elfs -Ikks -Mexx -Cakewalk -Baby barb -Vingino Toen Yeline kleiner was kocht ik goedkoper maar ze blijft nu hangen in de maat 68/74 dus ik koop nu 74/80 in de merken dan zit ik altijd goed
Ik koop merkkleertjes tweedehands op marktplaats. Verder bij de Hema, Hennes, prenatal, Bakkaboe... Ik ga ook wel eens maar de v&D en de bijenkorf...
Bij ons in de buurt is een outlet met heel veel merk kleding waaronder vinrose baby en imps&elfs en daar is nu alles onder maat 74 voor 7,50 euro!En boven maat 74 10,- euro! Ook zit er een hele grote babyzaak bij mn werk om de hoek en daar hebben ze veel van IKKS,No-No,Mexx en alle andere dure merken en daar is elk kwartaal alles 4 halen 1 betalen! Dat is toch niet duur? En Jim heeft 9 weken maat 50 gehad en bijna 8 weken maat 56. Aangezien hij elke dag een nieuw setje aan heeft vind ik het wel meevallen.Ik wil ook graag dat ie er leuk uitziet en bijv H&M vind ik gewoon wat mindere kwaliteit. Goed zoeken en dan valt de prijs best mee