Dag dames, Even klagen hoor: op dit moment ben ik ruim 32 weken zwanger. Sinds vannochtend heb ik last van harde buiken. Echt zeer deden ze niet maar het was wat ongemakkelijk. Ik was zo relaxed als dat ik maar kon zijn: na mijn ontbijtje lekker gaan liggen op de bank en een beetje tv gekeken. De harde buiken gaan maar niet weg. Ik heb een kruik geprobeerd en heb onder de warme douche gestaan, maar de harde buiken blijven aanhouden. Vrijdag ben ik begonnen met antibiotica voor blaasontsteking. Nou heb ik de verloskundige gebeld en heb niet echt het gevoel dat er naar me geluisterd wordt. Zij zegt namelijk dat de harde buike komen door de antibiotica (die zou namelijk nu pas zijn werk doen). Ik ben dan geen arts maar het lijkt me stug dat die na de 4de dag kan zorgen voor harde buiken die inmiddels gepaard gaan met steken in mn vagina en menstruatiepijn. Nou mijn vraag: herkennen sommige deze pijn en misschien heeft iemand tips?? Groetjess
In bad gaan. Als ze dan nog niet weg zijn, naar de vk en vragen dat ze je onderzoekt. Harde buiken kunnen komen door blaasontsteking, maar door AB lijkt mij ook niet waarschijnlijk.
Ik ben ook 32 weken en heb beetje dezelfde klachten. Ik vraag me ook al af wat het is. Dus lees even mee. Ik weet wel dat je harde buiken kan krijgen door een blaasontsteking. Dus hopelijk slaat de antibiotica snel aan!
Bedankt voor jullie reactie dames... De pijn is er nog steeds. En heb indd ook gelezen dat de pijn veel weg heeft van de symptomen van een blaasontsteking. Ik Houd het voor vandaag ff aan en als het morgen niet over is zal ik weer bellen. Ik hoop natuurlijk dat het gwn overgaat en er niks aan de hand is.