Vannacht weer 2 maandverbandjes vol met bloed, echt compact bloed, donker bedoel ik, dus niet verdunt, maar iig geen loei van een stolsel erbij. Waar je tegenwoordig al niet blij van kan worden hè XD
Hoe was je controle nutts? Gisteren een dagje met bruin bloedverlies, werd ik net blij van, nu net weer rood. Wat word ik daar toch moedeloos van zeg...
Heel fijn nutts. Ik had t vorig weekend, 1 dag bruin daarna weer rood. 2 dagen erna begon bruin weer tot nu toe..... met 1 dag niks tussendoor...
Hier vanmiddag weer de bekende plens, alles onder het bloed incl de vloer. Geen idee hoe lang we het volhouden. Morgenmiddag naar de gyn, hoop dat het nog knippert daar binnen. Wel zeerdere borsten dan ooit, dus hoop dat dat door placenta hechting komt. Ik droom er maar op los. Zat ook liever gezond te wezen en te zeuren dat ik misselijk was XD
Nou ik ben geweest, zwangerschap knippert nog, tegen alle verwachtingen in. Hematoom was gegroeid en zat nu om de zwangerschap, dus als die in 1 keer los komt .... Vrijdag moet ik weer terug komen en vooral niets doen. Utro kon ik krijgen, maar dat ging niets doen. Is alleen bewezen werkzaam bij mmm trajecten tot je zwanger bent en vanaf 16 wkn bij vroeggeboortes. Er is niets, helemaal niets wat iets zou kunnen betekenen helaas.
Het kan wel meid ik lig ook vanaf 9 weken plat maar ben nu 17.4 dus houd hoop. En echt rustig aan doen. Helaas ga ik me nu wel vervelen de bank heb ik wel gezien
Je geeft ons moed! Jij doet ook niets? Ik douche, maak mijn brood en sjok wat door het huis. Mijn fitbit geeft 1000 stappen per dag aan XD Doe jij meer? Soms wil ik weleens de aanrecht afdoen of zittend de was? Heb ook nog een peuter, maar die is heel lief en rustig.
Pff shit zeg Cindy.... ik ben morgen ook zooo benieuwd hoe t eruit ziet... Waarom valt er niets aan te doen he?! Pff zo k%+,$t....
Wel laten weten hoe het gegaan is hè! Ja ik werk zelf in de klinische apotheek in het zkh waar ik onder behandeling ben, dus ik weet dat er amper wat is, maar toch hoop je op een wonder gnm. Ik kan het Erasmus bellen en daar navraag doen, maar daar had mijn gyn van vandaag haar studie afgerond. Dus er is echt niets. Ik slik CaMgn 2 keer per dag, om de baarmoeder rustig te houden, maar is ook niet bewezen werkzaam.
Dat calcium magnesium zal dan t zelfse effect hebben als de utro. Nou gewoon duimen dat t de bloeding eens stopt en t hematoom weer kleiner wordt!
Nee beetje het zelfde als jou wat door het huis shokken en ook een peutertje. Mijn moeder en man doen het huishouden en boodschappen. hebben veel gemeen volgens mij ik werk ook in de apotheek
Hai meiden. Echo was goed. Hartje klopt mooi en t hematoom is weer kleiner geworden. Vandaag wat bloedverlies en stolsels dus heb t idee dat t wat meer los komt door de echo..?!