Oh jee cindy kan je niet bellen of je eerder kan? Rustig aan meiden. Hier nu 18.3 en lig al 10 weken maar baby zit nog
Omg wat knap 10 wkn! Gelukkig gaat het nog goed bij je! Geeft ons ook moed Huisarts net gebeld, loop al sinds vrijdag steeds krommer van de pijn. Blijk ik een zware blaasontsteking te hebben, daardoor rommelt mijn bm natuurlijk ook. Doe jij ook helemaal niets Nutts, of wel wasje opvouwen, stoffen, etc?
Verschilt per dag hoe het gaat. Heb zowieso een peutertje om me heen dus die verzorg ik stoffen en met de swiffer. Was opvouwen of aan zetten . ( man tilt het wel naar beneden). Pas geleden stofzuigen geprobeerd maar had meteen bloedverlies.
Babs hoe was je echo? Per dag bekijken is ook een goed idee hoor, ik merk dat als ik bijv douche, ik het eig al wel weer gezien heb XD Ik vroeg het omdat ik ook niet zoveel durf te doen, anders vloeit het meteen harder, maar voel me vaak zo schuldig. 2 ab pillen op en ik merk al verschil gelukkig
Ja klopt iets doen is vaak al meer dan genoeg. Bloedverlies wordt bij mij nu wel steeds iets minder hoor en gelukkig niet meer iedere dag maar toch wel 1 x per week ongeveer. Gelukkig werkt je ab
Echo was goed. Mooi gummibeertje hihi. Bewoog al iets en hartje klopt mooi. Qua meting precies op 8+2 .. hematoom beetje andere afmeting gekregen.. iets kleiner wel.. deze week nog bij huis en volgende week probeer ik halve dagen te werken en kijken of dat gaat...
Ow Babs wat een goed nieuws! Ik zat al zenuwachtig te worden XD Zucht wat fijn Pas op met meer doen hè, probeer dat stofzuigen maar eens dan
Stofzuigen is t zwaarste... moet je echt niet doen!! Denk dat manlief dat gewoon de hele zwangerschap en erna blijft doen
Vind ik een prima deal hoor! Net ff toilet oppervlakkig gepoetst, meteen een hartslag van 125 Lig nu weer te marineren op de bank. Vanmorgen nog een stolseltje van 1 bij 1 cm verloren, maar was erg donker van kleur. Ik kan met vloeien het verschil amper zien nu, met de urineweginfectie. Ik lig lekker PCM te snuiven en AB te overdoseren
Pff wat een gedoe toch voor je! Gewoon rustig aan doen. Die snelle hartslag heb ik ook snel moet ik zeggen... idd gewoon rusten nadat je wat gedaan hebt.
Nou ik ging tegen de vlakte vanmorgen, toch maar ff de verlos gebeld. Vanmiddag naar het zkh en bd zakt idd, ook ferritine en Hb laten prikken. Morgen de uitslag daarvan. Ze hamerde er nogmaals op dat ik niets mocht doen. Ik merk dat ze het nu meer als een baby zien dan een embryo/miskraam iets.
Hartslag herken ik ook inderdaad. Hier na stofzuigen weer bruinverlies gehad vanmorgen dus echt rustig aan hoor
Niets leuks te melden, weer veel helder bloedverlies en stolsels. Ook weer bloed in mijn buik, dat doet toch altijd zo zeer Vanmiddag om 16:15 uur weer een echo en hopen op het beste. Nitro hielp niet bij mijn bijna nierbekken infectie, huisarts en gyn in de stress. Dubbele dosis augmentin en moest binnen 24 uur beter gaan anders opname. Gelukkig ging dat snel beter en kan ik thuis de tien daagse kuur afmaken. Iemand anders wel wat leuks te melde?
Oh nee toch! Wat vervelend zeg, gelukkig strakjes een echo. Duimen dat je kleintje zich er nog steeds niets van aantrekt. En fijn dat de antibiotica nu wel aanslaat, misschien helpt dat je baarmoeder wel kalmeren. Sterkte hoor! Ik heb wel wat leuks te melden, ik weet nu zeker dat ik de kleine voel 15+2 vandaag en voel geregeld schopjes. Zo fijn en bijzonder!
Hier gaat ook goed. Vandaag zelfs bijna geen bruinverlies meer. Vind t wel raar aangezien ik weet dat er nog een rest hematoom zit maar goed.... en mn buik groeit pff van t weekend maar eens kijken naar een positiebroek. Vind mn eigen jeans echt niet fijn meer en loop de hele dag met de broek open... Maar shit cindy. Hoop dat t je laatste beetje hematoom is wat je lichaam verlaat... en die ontsteking erbij. Wat balen zeg! Laat je vanmiddag weten hoe de echo was!?
Hé Babs, het kan hoor, ik heb al 2 weken geen bloedverlies/bruinverlies meer ondanks dat de hematoom gegroeid was! Veel plezier met shoppen