Dames help me uit deze onzekerheid. Ik ben morgen 8 weken zwanger.. en vanaf afgelopen woensdag (7+3) word de misselijkheid minder heftig en krijg ik in plaats van dat sneller maagzuur.. nou zat ik te denken wanneer de HCG daalt zakt vaak de misselijkheid ook.. en door progesteron word maagklepje luier en krijg je dus sneller maagzuur.. maar kan het zijn dat dit bij 8 weken al een soort van overgangsfase is??? Ik twijfel gewoon heel erg en gezien ik hier niet echt iemand heb die mij kan helpen dacht k hier kunnen ze me ook wel helpen...
ik weet niet precies wat het is, maar ik heb het ook heel vaak. dat in een keer ik me helemaal niet meer misselijk voel, spanning op de borsten minder erg, ga zo maar door maar komt wel altijd weer terug. hoewel ik in deze zwangerschap sowieso weinig kwaaltjes heb. maar zijn schommelingen, waarschijnlijk krijg je het over een dag ofzo wel weer terug.. anders even bellen naar VK? maar was je misselijkheid super heftig dan? en nu helemaal weg? hoe zit het met je andere kwaaltjes?
Kan alleen zeggen dat het bij mij hetzelfde was bij 7-8 weken.. was in 1 klap over met de misselijkheid. Die is na een week weer teruggekomen (wel in veel mindere mate) nu en ook behoorlijk last van maagzuur.
ik ben 8+1 weken en ben maar 1x misselijk geweest heb geen 1 kwaal .. behalve pijn in mn boobs maar dat is ook niet regelmatig niet te druk maken meis t komt goed
Haha.. die is er al klaar voor. Maar bedoel.. zie best veel 8 weken echo's waarbij je meer een veegje ziet ergens aan de rand. Vond het al zo mooi dat die van mij precies van de zijkant was en in het midden zat, maar dat is bij jou ook! Verder zal ik dit topic niet verknallen, maar kon het niet laten
Het wel of niet hebben van, het komen en gaan van kwalen zegt helemaal NIETS over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap! Je kan spugend boven de pot hangen en een ma hebben, of je kan niets voelen/afnemen, en een mooie beeb op de wereld zetten. Volgens de verloskundigen hier op het forum Verder, ik was van 5.5 tot aan week 10 zo ziek beroerd en misselijk, week 10 stond ik op en het was opeens verdwenen. En zie mijn banner. Ook ik was in paniek, had al 5 missed abortions gehad.
ja ik vind het ook erg eng allemaal en misschien is dat het wel.. omdat ik het allemaal eng vind.. ga ik me druk maken om de kleinste dingen.. ik heb namelijk niet iemand waar ik aan kan vragen hoe die het deed zoals een moeder.. want daar heb ik geen contact mee.. dus tja.. en me oma is toch al 74 dus ging toen wel iets anders hahahah.. maar goed.. ik meot gewoon gaan genieten van de momenten dat ik me goed voel.. want ik voel me nu dus gewoon al een week sochtends telkens een stukje beter.. het is niet dat ik helemaal neit misselijk ben maar niet meer dat het overheerst.. het is gewoon dat je even een uur of 2 beetje draaierig op je maag voelt.. en dat is wat anders dan echt zo beroerd zijn dat je niets naar binnen krijgt. ..
Nou hier ook heel weinig klachten sinds de echo. Wordt er ook wel een beetje bang van, maar ja misschien hebben wij gewoon geluk! Ervoor had ik afwisselend gevoelige boobs en afwisselend een vlaag van misselijkheid. Wat ik wel nog heb, is bij teveel eten, dat ik misselijk kan worden of veel moet boeren of maagzuur. M.n. in de avond heb ik dat. Verder alleen regelmatig werkende darmen, maar behalve dat zou ik bijna gek gaan denken.
Ik wil alleen maar even zeggen: Meis, ga lekker genieten van je zwangerschap! Ik weet dat al die veranderingen aan/in je lichaam voor onzekerheid zorgen, maar het is niet te doen om je bij ieder wissewasje druk te gaan maken. Kost alleen maar energie en dat heb je juist zo nodig nu. Echt, probeer er van te genieten! Zorgen maken kan altijd nog.
Hoihoi, nou bij mij is het niet vanaf de echo dat het minder word heb wel echt tot 7,3 wkn last gehad van misselijkheid enz.. maar nu is het gewoon veel minder.. en het is echt niet zo dat ik sochtends helemaal niet meer misselijkben maar niet meer zo misselijk dat ik het gevoel heb dat ik alles eruit gooi.. maar goed ik ga er maar van uit zzolang ik wel andere kwaaltjes heb dat het nog goed gaat en volgende week woensdag zien we de termijnecho.. en dan hoop ik weer beetje gerust gesteld te zijn hihih.. Ik probeer er maar van te genieten nu want zijn mensen die het veeel erger hebben natuurlijk.. maar kan je zeggen die onzekerheid is ook niet alles..
Ik heb helemaal geen kwaaltjes gehad Nooit misselijk Nooit brandens maagzuur (ja op t eind) Nooit pijn in mn borsten... Niks! En een hele gezonde zoon op de wereld gezet Dus maak je niet druk ook niet als je kwaaltjes helemaal verdwijnen