@bozoe ik lees net je post. Wat naar dat je in onzekerheid zit nav je bezoek aan de gynaecoloog. Ik hoop ten zeerste dat het goed mag aflopen. Fijn dat er meiden zijn met een soortgelijke ervaring en dat er hoop is.
Ja ik geloof haar niet zo. 6mm past prima bij het termijn. Ik was sowieso niet zo zeker van mijn cyclus dus ik kan best 1-2 dagen korter zwanger zijn. Dat bloed is niet zo positief maar ik heb morgenochtend een second opinion.
Goed dat je om een second opinion vraagt! En het worden gewoon nog spannende weken helaas.. dat is het normaal al maar nu extra..
Ik heb net een second opinion gehad. Het vruchtzakje was nu 11mm in plaats van 6, dus zeker gegroeid ten opzichte van maandag. Ook zag zij geen bloed/hematoom in de baarmoeder. Wel zag ze dat mijn voorwand van de baarmoeder wat dikker is en dat dat wellicht voor bloed aangezien kon worden. Over een week weer heen om te zien of er een vruchtje/dooierzak in zal zitten.
dat klinkt een stuk optimistischer! Goed dat je een second opinion hebt gevraagd! Spannend! Misschien kan je een volgende keer als inwendig niet heel duidelijk is, vragen om een uitwendige echo. Meestal is inwendig duidelijkst op dit termijn, maar bij mij bleek juist uitwendig vele malen duidelijker. Ik blijf duimen!
Nou....ik zeg....GOED NIEUWS! Ons geduim op het forum heeft geholpen, we duimen nog even door en schuiven onze tenen ook over elkaar voor de zekerheid
Super fijn! Helaas het bloedverlies herkenbaar, het zal spannend blijven maar hopelijk ook bij jou een succesverhaal ❤️
Goed! Donderdag weer controle gehad en er is geen bloed meer te zien. De arts was erg positief en ziet geen extra redenen meer om uit te gaan van een miskraam. Ik ben helemaal niet misselijk dus dat maakt het wel heel onwerkelijk maar ook super fijn!